Welk merk rijd je?

poohbeer

MF veteraan
19 mei 2001
7.140
3
Even kijken welke merken er gereden worden en wat het grootste merk is op het motorforum.

Als je een ander merk heb, post het dan maar hieronder.

Mocht je meerdere motoren hebben, stem dan op je meest gebruikte of meest geliefde.
 
Je bent wel weer lastig :) , nog een keer stemmen. Maar nog steeds dezelfde motor. Zal niet zeggen dat ie beter is dan andere :9

[edit]kan hier dan waarschijnlijk ook meerdere keren stemmen :? [/edit]
 
Laatst bewerkt:
je maakt het wel spannend Pooh, nog een keer yamaha dan ;)
( leuk dat je op de stand was vanuit belgie :} )
 
Mja, sorry jongens.. maar vorige topic kon ik weer stemmen.. was dus niet eerlijk meer.
Ik heb per abuus voor suzuki gestemd hier btw.. eignelijk rijdt ik momenteel helemaal niet maja.. scuseer :)
 
Niet dat ik wil zeiken ofzo, maar hebben we zo\'n topic niet twee maanden terug helemaal uitgemolken :? . Yamaha was het meest vertegenwoordigd (damn, R1 en R6) en tweede werd Honda.

Maar goed, dan stem ik gewoon nog een keer ...
 
Niet dat ik wil zeiken ofzo, maar hebben we zo\'n topic niet twee maanden terug helemaal uitgemolken :? . Yamaha was het meest vertegenwoordigd (damn, R1 en R6) en tweede werd Honda.

Maar goed, dan stem ik gewoon nog een keer ...

Als je niet zwijgt maak\'k er ee wekelijks event van! :P

Suzuki was 2e btw
 
Goed ik rij honda, maar eigenlijk vind ik het merk maar zo zo (maar ja, sommige modellen zijn wel goed), heb meer een voorkeur voor MV Agusta :9 .

Veel Yamaha\'s gehad... blijf ik ook een leuker merk vinden. Mijn volgende zou wel eens weer een Yamaha kunnen worden.
 
Niet dat ik wil zeiken ofzo, maar hebben we zo\'n topic niet twee maanden terug helemaal uitgemolken :? . Yamaha was het meest vertegenwoordigd (damn, R1 en R6) en tweede werd Honda.

Maar goed, dan stem ik gewoon nog een keer ...

Veel nieuwe leden dus misschien wel een heel andere uitslag })
 
Suzuki, heb er naast de Kawa, eigenlijk andersom maar goed. Suzuki is dus het meest geliefd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan