Welk merk rijden Indo's

Welk merk motor wordt het meest bereden door Indo's

  • BMW

    Stemmen: 33 44,6%
  • HONDA

    Stemmen: 9 12,2%
  • SUZUKI

    Stemmen: 4 5,4%
  • YAMAHA

    Stemmen: 8 10,8%
  • HARLEY

    Stemmen: 6 8,1%
  • KAWASAKI

    Stemmen: 6 8,1%
  • DUCATI

    Stemmen: 5 6,8%
  • OVERIG

    Stemmen: 3 4,1%

  • Totaal aantal stemmers
    74
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb op honda gestemd!

full
 
maat van me rijdt een cbr 1000rr.. dus we zijn nu ook wat info rijker.

maar uhm.... dan zal ik ook maar een topic starten genaamd:
"wat rijden we antilianen,surinamers,turken,italianen,yugoslaven,marokanen..." (vergeef me als ik een land ben vergeten, wat cker het geval is)
 
tssssss waar gaat het heen met deze wereld zeg, die indo`s rijden op dezelfde motoren als gewone mensen :N

nog ff en dan zeggen ze ook nog dat ze boerenkool willen eten
 
tssssss waar gaat het heen met deze wereld zeg, die indo`s rijden op dezelfde motoren als gewone mensen :N

nog ff en dan zeggen ze ook nog dat ze boerenkool willen eten
Ik neem aan dat TS gewoon even wilde weten op wat voor bikes de indo rijd. Is dat zo'n probleem? Er word meteen gesproken over discriminatie beetje jammer. Ik heb hier op dit forum ook wel is topics gezien die over allochtonen gaan ha ha dan moet je is zien hoe iedereen discrimineert. Sudah zo gaat dat...

Boerenkool...? Fuck het hollandse eten!! :Y Ik eet Indisch of ik eet niet *O*
 
maat van me rijdt een cbr 1000rr.. dus we zijn nu ook wat info rijker.

maar uhm.... dan zal ik ook maar een topic starten genaamd:
"wat rijden we antilianen,surinamers,turken,italianen,yugoslaven,marokanen..." (vergeef me als ik een land ben vergeten, wat cker het geval is)

doe dan! ik denk alleen niet dat jij verwant bent met 1 van die landen B|

TS is indo en wilt weten wat zijn mede indo'ers rijden.. maar goed dat een stel mense denke dat dit een nutteloos topic is en de boel maar meteen beginne te verzieke.. tsja jammer.. beetje kinderachtig ook.. ik ga toch ook niet al die andere topics vervuile omdat ik ze NUTTELOOS vind |(
 
uhm.... via een reactie kan je nooit zien wat voor soort persoon ik ben of wat voor soort afkomst ik heb. ik heb zelf een Turkse afkomst :} 8-) :] als jij daar blijer van wordt, dan geef ik daar maar al te graag antw op. maar om nou een topic te beginnen daarover..... mijn bedoeling is ook niet om dit topic te vervuilen maar dude, dit topic is dan infeite alleen maar bestemd voor de 'indo's' en dan kan je meer van die reacties verwachten die jou helaas niet zullen bevallen. ook al zijn ze niet verkeerd bedoeld.
doe dan! ik denk alleen niet dat jij verwant bent met 1 van die landen B|

TS is indo en wilt weten wat zijn mede indo'ers rijden.. maar goed dat een stel mense denke dat dit een nutteloos topic is en de boel maar meteen beginne te verzieke.. tsja jammer.. beetje kinderachtig ook.. ik ga toch ook niet al die andere topics vervuile omdat ik ze NUTTELOOS vind |(
 
En ik moet melden dat ik Suzuki rijdt. Niet zozeer omdat ik wereldburger ben, alswel om het feit dat het een algemeen, openbaar forum is waar geen onderscheid gemaakt dient te worden op basis van ras of afkomst.



juist ik ben met stommerd hierboven enzo :Y

zowiezo snap ik dat gekliek niet indo hier indo daar indo overal :P

lekker nuttig

maarja ik heet british :+
 
Pffff wat een reakties.. meteen beginne met piepe over discriminatie en beetje aan topic vervuiling doen.... ik vind t maar zwak hoor -O-



vandaar ook de :+ smiley O-)



Niet alles hoef je serieus te nemen.

juist, zie bovenstaande reactie :+


Ik neem aan dat TS gewoon even wilde weten op wat voor bikes de indo rijd. Is dat zo'n probleem? Er word meteen gesproken over discriminatie beetje jammer. Ik heb hier op dit forum ook wel is topics gezien die over allochtonen gaan ha ha dan moet je is zien hoe iedereen discrimineert. Sudah zo gaat dat...

Boerenkool...? Fuck het hollandse eten!! :Y Ik eet Indisch of ik eet niet *O*

:^

boerenkool is lekkerrrrr :9~
 
Ik neem aan dat TS gewoon even wilde weten op wat voor bikes de indo rijd. Is dat zo'n probleem? Er word meteen gesproken over discriminatie beetje jammer. Ik heb hier op dit forum ook wel is topics gezien die over allochtonen gaan ha ha dan moet je is zien hoe iedereen discrimineert. Sudah zo gaat dat...

Boerenkool...? Fuck het hollandse eten!! :Y Ik eet Indisch of ik eet niet *O*


Voel je je aangevallen Ed, beetje gestressed?


[me]the_bladerunner vindt het ook een beetje een overbodig topic[/me]
 
lijkt er wel een beetje op, maar ik heb het niet over discriminatie gehad hoor.

pff koelie`s, blanda`s, met een helm op zie je het verschil toch niet.

En ik vind zuurkool trouwens ook volkomen kut.

Oh ja ff on-topic, en vriend van me, een indo rijdt suzuki
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan