Welk merk rijden Indo's

Welk merk motor wordt het meest bereden door Indo's

  • BMW

    Stemmen: 33 44,6%
  • HONDA

    Stemmen: 9 12,2%
  • SUZUKI

    Stemmen: 4 5,4%
  • YAMAHA

    Stemmen: 8 10,8%
  • HARLEY

    Stemmen: 6 8,1%
  • KAWASAKI

    Stemmen: 6 8,1%
  • DUCATI

    Stemmen: 5 6,8%
  • OVERIG

    Stemmen: 3 4,1%

  • Totaal aantal stemmers
    74
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hagt een beetje af van hoe ze aan het verleden hangen, een oud collega van me, een Molukker, hoefde het niet in z'n hoofd te halen op met een motor van Japanse makelij bij zijn moeder thuis aan te komen ivm de 2e wereld oorlog en wat er toen door de Jappen gedaan is.
Hij zat dus heel erg aan een Triumph als nieuwe motor te denken. Harley valt geloof ik ook wel goed bij Satadurah. Maar je ziet ze op van alles rijden.
 
Stiekem wel :Y


Omdat je geen Honda 600RR Hebt :+

grtz aan Naf
ha ha ja dat zal het zijn..., ben wel hard op zoek moet ik zeggen, ik heb een aantal keren zo'n SP1 bekeken :9~ , mooi hoor ik denk/hoop er zo 1 te kopen, ff sparen nog maar... :X

Jij ook de groetjes thuis he!!

Later man!
 
Wat een ophef zeg over zo'n simpele vraag. Ik wilde graag weten wat het meest populaire merk onder de Indo's is. De opmerkingen die ik dan lees over discriminatie, ............ waar gaat het over. Dat is nu het grote probleem in deze maatschappij. Mensen zien of horen iets, en gaan gelijk uit van iets negatiefs.
Maar het zal me worst wezen wat sommigen er van vinden, ik wilde met deze pol graag duidelijk krijgen wat onder de Indo's het meest populaire merk is, en als dat discriminerend is, so be it. :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r |( |( |(
 
Wat een ophef zeg over zo'n simpele vraag. Ik wilde graag weten wat het meest populaire merk onder de Indo's is. De opmerkingen die ik dan lees over discriminatie, ............ waar gaat het over. Dat is nu het grote probleem in deze maatschappij. Mensen zien of horen iets, en gaan gelijk uit van iets negatiefs.
Maar het zal me worst wezen wat sommigen er van vinden, ik wilde met deze pol graag duidelijk krijgen wat onder de Indo's het meest populaire merk is, en als dat discriminerend is, so be it. :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r |( |( |(
inderdaad, lekker laten lullen die mensen!, dus Indo's wat rijden we?
 
Wat een ophef zeg over zo'n simpele vraag. Ik wilde graag weten wat het meest populaire merk onder de Indo's is. De opmerkingen die ik dan lees over discriminatie, ............ waar gaat het over. Dat is nu het grote probleem in deze maatschappij. Mensen zien of horen iets, en gaan gelijk uit van iets negatiefs.
Maar het zal me worst wezen wat sommigen er van vinden, ik wilde met deze pol graag duidelijk krijgen wat onder de Indo's het meest populaire merk is, en als dat discriminerend is, so be it. :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r |( |( |(
Ik denk niet iedere indo is hetzelfde.

Wat heeft het dan voor nut om te weten wat het populaire merk onder de indo's is.

Je gooit zelf het balletje op, net of je een bepaalde nationaliteit kan associeeren met een bepaald merk motor.

Discriminatie ???

Ik snap best wel dat als je klein bent en niet met je voetjes bij de vloer kan komen dat je kiest voor een bepaald soort motor en dat is niet merk gerelateerd toch.

Dus je had beter kunnen vragen wat voor soort type motor rijden de indo's, en ik neem aan dat het gaat om de indo's in Nederland want als ik in Indonesië moet gaan motor rijden kies ik toch wel een ander soort type motor als wat ik nou heb.





:W :W :W
 
Ik denk niet iedere indo is hetzelfde.

Wat heeft het dan voor nut om te weten wat het populaire merk onder de indo's is.
Vaag verhaal.., als je het allemaal nutteloos vind waarom reageer je dan.., volgens mij zijn er een hoop nutteloze topics te vinden hier op het MF.. TS wil gewoon weten wat een Indo rijd....?
 
Ik snap al dat moeilijke gedoe niet,vind je het niets moet je niet reageren het is net zo als wat voor eten vinden de meeste Nederlanders het lekkerst.
Zit toch niets achter is gewoon voor de fun.
 
Ik snap al dat moeilijke gedoe niet,vind je het niets moet je niet reageren het is net zo als wat voor eten vinden de meeste Nederlanders het lekkerst.
Zit toch niets achter is gewoon voor de fun.
Precies ;)

sate kambing en ik ben gewoon een patjakker.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben heel benieuwd welk merk het meest populair is bij ons Indo's. Daarom wil ik graag een polletje aanmaken, om te zien welk merk het meest door ons wordt gereden.
:] :] :] :] *O* *O*

vespa_for_sale2.jpg
 
Vaag verhaal.., als je het allemaal nutteloos vind waarom reageer je dan.., volgens mij zijn er een hoop nutteloze topics te vinden hier op het MF.. TS wil gewoon weten wat een Indo rijd....?
volgens mij zijn er een hoop nutteloze topics te vinden hier :W
 
ik vind dit toch een mooier gezicht!!

wij groningers rijden dus op dat wat er achterover overheen hangt!! hehe

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan