Welk merk spuitlak?

Dizzy

MF'er
8 jun 2003
131
0
Kerkrade
Ben begonnen met het overspuiten van de motor. Nu moest ik helaas 2 verschillende merken spuitplamuur nemen, omdat de ene winkel er nog maar 1 had staan en de andere winkel dat merk (Motip) niet had.

Mijn vraag is maakt dit verschil (ook kleur is anders) als straks de echte lak erop wordt gespoten.

Welk merk spuitlak is het beste?? :?

Graag jullie ervaringen! :}
 
ben je je motor aan het spuiten met spuitbussen :? het resultaat zal dan nooit zo mooi zijn als met een luchtspuit. je moet erg oppassen met verschillende merken. het komt nogal eens voor dat de verschillende laksoorten elkaar opvreten. als je niet zeker weet of het kan, spuit dan ergens anders op om het te proberen. wat ook erg belangrijk is is dat je de aangegeven droogtijd in acht neemt, voordat je de volgende laag aaanbrengt.
 
spuit je de motor ook zelf af? ik kan me niet voorstellen dat een spuiter er blij mee is dat de spuitplamuur er al op zit. en als je hem zelf afspuit, waarom spuit je de spuitplamuur dan niet met een spuit? je neemt het risico dat de basislak de grondlak opvreet
Ik ben de motor aan het voorspuiten met spuitbussen ja. Dus de spuitplamuur. De echte lak wordt straks idd met de luchtspuit gedaan.
.
 
Terug
Bovenaan Onderaan