Welk merk uitlaat geven jullie voorkeur aan??

Schn.JPG


Piccie uit reply van RAYF4

Ziet er geil uit :9~
 
Als het maar veel geluid geeft. En het liefst net ietsje te hard, maar dat je er niet voor gepakt kan worden ;) (hoe vaak is er geluidscontrole.. zelden!). Je wordt eerder in het verkeer opgemerkt als je motor ook flink wat kabaal geeft. Als ik filerijd, en ze zien me niet, dan horen ze me ECHT wel.

Onzin. Automobilisten horen je herrie pas als je er al praktisch voorbij bent.

\'Loud pipes are nonsense\'

:)
 
Een goede raceuitlaat maakt niet teveel lawaai vind ik. Als je die supersport 600 machines hoort valt het lawaai best mee. Het zijn zo van die zogenaamde bikers met hun HD of namaak HD met open uitlaten die het motorrijders imago slecht aandoen. Een goede absorptiedemper met goed dempingsmateriaal en goede lengte en diameters is altijd ok zonder PK\'s te verliezen.
:]
 
Een goede raceuitlaat maakt niet teveel lawaai vind ik. Als je die supersport 600 machines hoort valt het lawaai best mee. Het zijn zo van die zogenaamde bikers met hun HD of namaak HD met open uitlaten die het motorrijders imago slecht aandoen. Een goede absorptiedemper met goed dempingsmateriaal en goede lengte en diameters is altijd ok zonder PK\'s te verliezen.
:]
:} :} :} EN ZO IS DAT! :] :] :]
 
Waarom zie ik geen Yoshimura bijstaan? :P Dat moet hem worden als je geld hebt...want het is redelijk prijzig spul...

Ik heb thuis nog wel een Yoshimura liggen voor de CBR600. Helaas wel een gaatje erin en flinke krassen... :( Heb na de schade maar een Sebring uitlaat gekocht. Die klint doffer/zwaarder dan de Yoshimura.

De uitlaat die het meeste lawaai maakte was een Devil uitlaat op mijn Fireblade.

Nu heb ik echter alleen het gegil van mijn GSXR750 blok. Maar die maakt wel genoeg lawaai standaard })
 
Op m\'n VFR 750 heb ik een ART (oval carbon) gemonteerd. Mooie pijp (helaas geen foto van), leuke sound (VFR + modified exhaust = altijd vet geluid) en helemaaal niet duur. :)

f550,- op de Motorbeurs is Utrecht vorig jaar.

In vergelijking met een Laser pro d\'or die een vriend op z\'n VFR heeft liggen is de ART tammer stationair, maar zodra \'t gas erop gaaat...ooooohhhh! :9~ (that reminds me, moet ik een opname van maken)
 
Ik heb het afgelopen jaar flink rondgekeken en ik moet bekennen dat het aantal guldens dat de pijp moet kosten bij mij een belangrijk argument is. Anders zou ik ook wel graag een akro willen of de laser hotcam of een yoshi. Na een beetje zoeken vond ik echter een LeoVinci nieuw ovaal alu voor ongeveer ƒ650. Ik moet weer even zoeken waar idt precies was (motorgoedkoop.nl of zo) maar ik denk dat dit hem wordt als ik volgend jaar geld over heb.
 
Hmm... ik me laten vertellen en zelf gehoord (op een R1) dat Akrapovic niet echt een hard en donker geluid produceert. (download maar eens een filmpje op http://www.motorcycle-dk.com/en/multimedia/index.php?viewCat=3, die gast heeft een Akrapovic slip-on op z\'n R1, vindt het niet echt spectaculair) Wel jammer, want de Akra is echt de mooiste.
Ikzelf heb een ovale carbon van Remus op mijn ZXR, klinkt beterrrr... :}

Akra klinkt nooit overdreven hard en dat moet ook vind ik. Laag in de toeren zijn ze vrij stil maar zodra je hoog in de toeren komt maakt die voor de perfecte sound. :}

best veel uitlaten klinken harder dat klopt maar dat is niet altijd even fijn. En de AKRA klinkt heel ZUIVER *D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan