Welk merk = vrouwenmerk?

Wel merk rijd de MF-meid?

  • Suzuki

    Stemmen: 7 10,1%
  • Kawasaki

    Stemmen: 7 10,1%
  • Honda

    Stemmen: 33 47,8%
  • Yamaha

    Stemmen: 11 15,9%
  • Harley

    Stemmen: 3 4,3%
  • Aprillia

    Stemmen: 0 0,0%
  • Triumph

    Stemmen: 3 4,3%
  • Anders

    Stemmen: 5 7,2%

  • Totaal aantal stemmers
    69
Rij nu een Honda, en de volgende wordt zeker weten weer een Honda...
 
Ik rij nog geen motor ;(
Maar ga honda rijden zodra ik mn papiertje heb..
(heb wel mn papiertje al alleen voor zn koekblik)
 
HD zal zeker afvallen als vrouwenmerk aangezien daar veelal technische kennis voor nodig als je weer eens voor het stoplicht staat en je moet die onderdelen weer bij elkaar rapen :+

Ducati zullen de meeste vrouwen ook wel eng vinden vanwege dat gerammel, kan nooit goed zijn hoor volgens de algemene vrouwenlogica ;)

Maar verder denk ik niet dat er een speciaal vrouwenmerk is.


Pffff....wat een vooroordeel zeg.......... :Z
 
Ow dan zal ik even namens mijn eigen MF meid posten... ze heeft een honda B|
en die gaan we snel inruilen voor een duc 748 als 't aan mij ligt :+

Hey slimpie nu is er names mij 2x op Honda gestemd :o
This dat een duc niet een apart blokje had :X

Maare tegen een Duc 748 trek ik mn bek niet open, naast een monster het enige model waar ik nog iets in kan zien :X
 
Heb momenteel drie verschillende merken, Yamaha, Moto Guzzi en een Honda. En er komt waarschijnlijk nog wel eens een Triumph Tiger..
 
Honda is niet per definitie een vrouwen merk, zeker niet. Het is andersom.

Honda is een van de meest betrouwbare en kwalitatief beste merken. Vrouwen willen vaak niet te veel technische onzin, en nemen dus het liefste een degelijke en kwalitatief goede motor. Dus een Honda.

De honda shadow uit 85 die hier staat is letterlijk z.g.a.n. kwa lak en hoe die er uit ziet. Ben zelf een Yamaha fan, maar als ik kijk hoe ik de yamaha XJ's hier en daar aantref (die ik wil kopen) dan zien ze er toch veel slechter uit. Kan aan de eigenaar liggen, maar toch meestal niet. Valt ook vaak op dat de meeste oude motoren Honda's zijn, omdat die het toch vaak lang uit blijven houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan