welk merk?

welk merk

  • KawaSaki

    Stemmen: 12 13,0%
  • honda

    Stemmen: 33 35,9%
  • yamaha

    Stemmen: 12 13,0%
  • suzuki

    Stemmen: 20 21,7%
  • ducati

    Stemmen: 8 8,7%
  • aprillia

    Stemmen: 7 7,6%

  • Totaal aantal stemmers
    92
Harley natuurlijk Duh

Suzuki's zijn allebei mijn eigen motoren geweest niet om bepaalde redenen maar wel naar alle tevredenheid.
Kawasaki staat bij mij om onbekende redenen niet echt ergens geklaseerd en yamaha's hebben een te hoog olieverbruik naar mijn mening. Alhoewel een FJR1300 HEERLIJK rijdt
Ducati's hebben t veel onderhoud nodig voor mijn aantallen km's perjaar ( alhoewel ik verliefd ben op het geluid van ze :P )
Moto Guzzi Afschuwlijk design en afschuwelijkere blokken ( dwarse v-twin's BLJEACH )
BMW Ach ze zijn superbetrouwbaar maar ik vind 99% van alle bmw er nou niet bepaald mooi uitzien. maar jah uitlerijk is ook niet alles.
 
Hallokidoki,

Honda gereden, Suzuki en nu ben ik met mijn derde Kawa bezig. Ben heel tevreden over Kawasaki, maar ik kan niet zeggen, dat ik merken trouw/gebonden ben. Moet goed smoelen en gezien het gebruik (woon/werk) ook lekker comfortabel zitten. :]

Doeiiiiiiiii !!
 
voor mij is en blijft het team 'mean' green, kawasuckie! heb nooit anders gehad (op een kort, mislukt rendvous met een honda na). voor mij gewoon de enige jap met karakter. vond als klein jochie als enige lime green al geweldig. 't zal wel aangeboren zijn. het enige merk wat ik nog wel eens zou willen proberen is ducati... (ooit)
 
opvallend is dat Honda nr1 staat, maar er weinig commentaar van Honda is bijgeschreven...ik heb nu mijn eerste motor gekocht, nadat ik vorige maand mijn stempel bij het CBR heb gehaald !!! en moet toch zeggen, dat mijn nieuwe Fireblade, erg lekker rijdt.. maar heb weinig anders bestuurd...als ik uiterlijk mocht kiezen, zat dat tussen fireblade en R1 in...

mzzl
the repsol guy. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan