welk motorblad lees jij?

ik lees:

  • Pro Motor

    Stemmen: 22 10,5%
  • Moto 73

    Stemmen: 64 30,6%
  • Motoplus

    Stemmen: 56 26,8%
  • Motor

    Stemmen: 62 29,7%
  • Performance Bikes

    Stemmen: 5 2,4%

  • Totaal aantal stemmers
    209
Wat is het verschil tussen Motor magazine en Moto73?

Zie dat t van dezelfde uitgever is, beide per 2 weken uit komt en evenveel kost ...
 
Ik was laatst jarig, en wat geef je een jarige student die net een motor heeft gekocht en aan het lessen is? Motorblaadjes 8-)

Het leek wel afgesproken werk want ik heb 6 verschillende blaadjes gehad. Ik vond zelf de motorrijder de beste omdat daar de mooiste reisverslagen instonden. Die recensies geloof ik wel, maar vooral het reizen vind ik intressant omdat ik daar ideeën mee kan opdoen.

Dat geeft wel meteen weer aan, iedereen zoekt waarschijnlijk iets anders in een motorblaadje, de een wil kwijlen en de ander wil GP nieuws lezen terwijl de ander de techniek intressanter vindt. Dus loop een keer een goede boekhandel binnen, en blader ze allemaal een keer door.
 
Verschilt :) , de ene keer M73, de andere keer motorplus, dan weer een... ;)

Waar voor mij het meest aantrekkelijke artikel in staat, ik blader het even snel door. *D
 
Ben nergens op geabonneerd en lees af en toe mee. Motoport blaadje komt wel thuis.
 
Heeft iemand toevallig BigTwin 269 nog liggen van april 2009??? April was voorbij voordat ik het doorhad :X
 
Ik heb nu MotorMagazine, ik had eerst moto73 maar wilde toch iets anders proberen.
Vind die Joost Overzee wel een grappige schrijfstijl hebben.
 
Jaren Moto73 gelezen omdat mijn vader een abo had.
Toen zelf Motor gehad.. ook zeker 10 jaar lid van geweest.
2 jaar geleden was ik het helemaal zat.
Nu na 2 jaar begonnen met een proefabo van Motoplus en moet zeggen dat die me wel bevalt.
Leest lekker en duidelijk.
Alleen jammer dat het tegenwoordig om de 2 weken is. Vond elke week wel lekker maar snap wel dat op een gegeven moment de kosten te hoog zijn voor een motorblad.
Doen Motor en Moto73 wel slim, om de week aanbieden.
Voor de losse verkoop is dat winstgevend want veel is hetzelfde.

En voor de rest zijn de Engelse bladen wel een stuk beter. Maar scheelt dat in die taal je wat explosiever kan zijn... 8-)
 
lees de Moto73 en Motoplus,krijg van een vriend Motor magazine,koop in de winkel af en toe de KicXstart en ja wat dan nog meer,je leest bijna in alle bladen wel over dezelfde dingen,maar in de Moto73 lees ik graag de klokje rond verhalen.En voor de rest vind ik eigenljk alles leuk als er maar Motoren in staan.En de vrouw roept dan wel eens lees eens wat nuttigs,ja hoor in de privé story en weekend staan nuttige verhalen,en niet te vergeten de libelle en magriet laat mij maar fijn in de motorboekies zitten schat.
 
Ik heb nu MotorMagazine, ik had eerst moto73 maar wilde toch iets anders proberen.
Vind die Joost Overzee wel een grappige schrijfstijl hebben.

Wel geinig, heb sinds de motorbeurs een abonnement, maar kom bij stukken van Overzee nooit verder dan halverwege, niet omdat het slecht is, maar ik raak elke keer de draad kwijt, wel weer apart, dus...
 
Heb een abbo op Motoplus, daarnaast haal ik regelmatig Motoren en Tourisme (prima blad) en een enkele keer PB.
 
Ik lees al tijden "Het Motorrijwiel" wat gaat over oude 2-wielers:)
en verder af en toe de motorrad classic of enig ander leuk oldtimer blad wat ik kan vinden.
Krijg via de knmv ook nog de Motor eens ind e 2 maanden ofzo
 
Grappig om te zien dat in de pol de top 3 dicht bij elkaar zit.

Blijkbaar toch een markt voor de 3 bladen.

Moto73 vind ik meer voor de wat oudere lezer met meer techniek
Motor voor de jongere lezer met Overzee verhalen
Motorplus is een beetje een mix van de 2
 
Ik ben gek op de Moto73 en de Motorplus. Gewoon goede bladen, veel informatie, van alles wat, zowel informeel als formeel, en verder leest alles lekker weg. Motorplus zet ook altijd exacte specificaties en waardes neer daar hou ik van. Cijfers en metingen horen er gewoon bij voor het totaal plaatje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan