Welk motorblad?

Vroeger kocht ik streetfighter magazine, totdat er alleen maar peperdure en nieuwe machines in kwamen.
Toen motorcycle mechanics, ging over 60-70-80 -er jaren motoren. Toen kwamen de 90’s bikes erbij en zelfs de2000’s. Hierbij verloor ik mijn interesse.
Nu het motorrijwiel, ik wordt ouder merk ik.... en de boekjes ook :+
 
Ik had jaren geleden eerst moto73 en later moto plus dat beviel me prima lag ook altijd op tijd op de deurmat. Maar net zoals vele hier pak ik nu alles van het web.
 
Schop dit topic even omhoog.

Al jaren lid van motoplus.
Vind dit altijd een informatief en leesbaar motorblad.
Laatste tijd -1,5 jaar en nu laatste maanden steeds erger word motoplus helemaal niet bezorgd of is weken onderweg.
Vervolgens motoplus gebeld volgens motoplus ligt het aan postnl die fouten maakt.
Aboland die de zaakjes waar neemt voor motorplus komt met rare verhalen-en geen oplossing.
Bellen mijn kant naar motoplus leverde me 5 weken terug een korting op van 41 euro.
Dit bevestigd door motoplus en aboland via e mail.
Aboland moest deze 41€ zo spoedig mogelijk terug storten op me bankrekening.
Vandaag nog niks gehad met terug storting en aboland doet nu opeens alsof ze van niks weten .

En je raad het al afgelopen 3 uitgaves motoplus 2023 weer geen bezorging en weer moeten bellen waar blijft het motorblad waar ik voor betaal.
Vandaag weer geen motoplus bezorging de 4e mislukte bezorging -de vrouwelijke postbode had het niet bij zich toen ik erom vroeg.
Motoplus kan wel zorgen het blad ligt op tijd in de winkel/kiosken.
Maar vind het niet belangrijk genoeg het bij betaalde abbonees te bezorgen terwijl ze daar denk van afhankelijk zijn.
Heb begrepen na bellen naar aboland/motoplus dat er steeds meer mensen nu opzeggen bij motoplus.
Want velen zijn de slechte bezorging wel beu.
Ik geef ze nog een kans qua bezorgen mislukt het weer is het voor mij ook wel klaar en zeg abbo op.

En zo hebben ze weer minder geld qua abbonee inkomsten hoorde ik.
Denk dat als het zo doorgaat er over tijd geen motoplus meer bestaat.
Want deze bezorg problemen schijnen niet op te lossen te zijn voor motoplus.
 
Motorbladen zijn toch niet van deze tijd, gewoon internet de diverse sites bezoeken…en klaar. Tenminste, zo doe ik het al jaren en ik heb niet het idee dat ik iets mis wat mij interesseert.
 
Motorbladen zijn toch niet van deze tijd, gewoon internet de diverse sites bezoeken…en klaar. Tenminste, zo doe ik het al jaren en ik heb niet het idee dat ik iets mis wat mij interesseert.
Jij vind motorbladen niet meer van deze tijd-ik wel.
Heb liever een motorblad in handen dan dat gedoe op internet.
Dat gekletst op internet en filmpjes op youtube ken ik onderhand wel.
Altijd popie jopie gedoe.
En zo mooi mogelijk voor de dag komen in je gesponsorde motorpak en handschoentjes etc.
Wheelie,s maken zegt me niet zo veel .
En vaak zijn het testen en lijkt het overgeschreven uit een motorblad.
En vraagt de internet site er nog abbogeld voor als je meer wilt zien.

Maar slechte bezorging motoplus baal ik nu wel van..
 
Jij vind motorbladen niet meer van deze tijd-ik wel.
Heb liever een motorblad in handen dan dat gedoe op internet.
Dat gekletst op internet en filmpjes op youtube ken ik onderhand wel.
Altijd popie jopie gedoe.
En zo mooi mogelijk voor de dag komen in je gesponsorde motorpak en handschoentjes etc.
Wheelie,s maken zegt me niet zo veel .
En vaak zijn het testen en lijkt het overgeschreven uit een motorblad.
En vraagt de internet site er nog abbogeld voor als je meer wilt zien.

Maar slechte bezorging motoplus baal ik nu wel van..

Ik heb geen in abbo's, zit nu nog een jaar aan de zaterdagkrant vast...en inmiddels opgezegd zodat ik nu geen enkele abbo meer heb. Ik koop wel een losse nummer bij de primera ofzo voor onderweg maar zelfs dat komt zelden voor. Kortom, mijn nieuwsgaring is gewijzigd met de jaren.

Verder op YT wordt je vanzelf ook zat van, ik pik alleen maar mijn hobby artikelen op en verder af en toe zie ik van die 'idioten op de weg' toestanden.

Wel vervelend, betaal voor 'papier' en het komt niet aan...
 
Kun je niet een digitaal abo nemen? Heb ik voor de krant ook om dezelfde reden. Slechte bezorging.

Nu digitaal. Goedkoper en gemakkelijker
 
Net gebeld naar aboland ze weten het daar allemaal niet meer.
Die vrouw aan telefoon werd hele dag al gebeld door teleurgestelde motoplus abbonees hoorde ik.
Dus ik sluit aan in de rij.
Ik geef ze tot dinsdag en is er niks qua na bezorging nummer 4 en 5 en terug storting beloofde 41€ dan is het ajuus motoplus.

En op youtube leuk even maar verder geen zin in gekken die raar inhalen -zogenaamde motortesten doen die nergens over gaan.
Daar ben ik wel klaar mee.
Dan koop ik wel weer af en toe een moroblad uit de kiosk.
Of niet wel even klaar ermee..
 
Als abonnee van Motoplus kun je alle tijdschriften ook online bekijken, ook de allernieuwste.
 
Ik koop bijna nooit meer een blad. Het laatste abonnement was op de Pro Motor. Maar al die reisverhalen en positieve testen boeiden mij niet meer.
Vooral het verhaal dat wanner je in de pekel had gereden je de motor goed af moest spoelen met koud water.
En dan het advies om daarna een eindje te rijden om hem "droog" te rijden. Welle stagiair heeft dat bedacht ? Laat maar.
Het blad ging vaak grotendeels ongelezen bij het oud papier.
Af en toe koop ik het blad Bromfiets, meer uit nostalgie.
 
Als abonnee van Motoplus kun je alle tijdschriften ook online bekijken, ook de allernieuwste.
Gaat erom dat ik betaal voor het papieren blad.
De digitale versie van motoplus vind ik zelf niet zo goed leesbaar.
Beetje rottig in elkaar gezet met door bladeren digitaal.
 
Schop dit topic even omhoog.

Al jaren lid van motoplus.
Vind dit altijd een informatief en leesbaar motorblad.
Laatste tijd -1,5 jaar en nu laatste maanden steeds erger word motoplus helemaal niet bezorgd of is weken onderweg.
Vervolgens motoplus gebeld volgens motoplus ligt het aan postnl die fouten maakt.
Deze problemen die ken ik.
Ik ben inmiddels ook al een vaste beller omdat mijn blad niet of (veel) te laat komt.
Laatste editie was er idd een probleem. Toen ik woensdags erover belde werd dat gemeld. Idd iets later lag ie toch in de bus.

Als je belt, dan duurt het nog 2 dagen voordat ie alsnog in de bus ligt. Ben je dus al bijna 1 week te laat. :X
Wat goed kan werken is dat je zelf het blad zelf bij de kiosk gaat kopen en dat ze het abo 1 uitgave verlengen.
Heb ik al meermaals zo gedaan.
Maar alle ellende van slecht/ te laat bezorgen daar word je niet blij van.

Vlgs mij zijn er bij post.nl en andere post-bezorgers meerdere werknemers die van een gratis abo houden.
Wel eens voorgesteld dat ze het blad in een grote blinde envelop stoppen.
Nu met plastic folie ziet iedereen dat het een motorblad is. Sommigen lezen kennelijk graag GRATIS!
Op zich niet zo erg, maar wel dat het gestolen blad, bij mij door de bus had gemoeten.Grrrr

Al wel eens overwogen om abo op te zeggen door deze ellende.
Maar toen ging't ineens maandenlang wel weer goed.
 
Ik ervaar dezelfde problemen, maar volgens mij zit er dit jaar ook vertraging in de factuur. Die heb ik volgens mij ook nog niet gehad.
 
Vandaag weer Motoplus netjes op de mat. Pas abonnement opgezegd. Dan krijg je een aanbieding voor bijna de helft...gaat al jaren goed haha. Blijf Hollander he . Nog geen bezorgproblemen ondervonden...*D:]
 
Vandaag.......................??
Vorige week vrijdag en vlgde week vrijdag is uitgifte-moment.
Dan zal je wel de 'oude' van afgelopen vrijdag hebben gekregen.


Edit: Foutje!!
 
Laatst bewerkt:
Kun je niet een digitaal abo nemen? Heb ik voor de krant ook om dezelfde reden. Slechte bezorging.

Nu digitaal. Goedkoper en gemakkelijker
De digitale versie van motoplus is naar mijn mening erg k*t. Je kan niet normaal een pdf kijken ofso het is een pagina. Het leek mij dus een goed idee dat je als lid ze kan downloaden als pdf om te lezen onderweg oid. Maar kan me voorstellen dat het dan makkelijk doorsturen is.

Desondanks, heb ik nooit problemen met de bezorging van mijn motoplus eigenlijk. Ook heb ik wel een paar keer contact gehad met aboland en tot nu toe best soepel verlopen, heldere uitleg gekregen en ook een keer een meevaller met het verlengen van mn abonnement. Vind het zelf altijd wel leuk om door te lezen, mee te nemen. Ik geef die van mij ook altijd door aan vrienden zodat zij weer kunnen lezen (tenzij ze geen interesse er in hebben natuurlijk).
 
Vandaag.......................??
Vorige week vrijdag en vlgde week vrijdag is uitgifte-moment.
Dan zal je wel de 'oude' van afgelopen vrijdag hebben gekregen.
Ik ook vandaag volgens verwachting.
Aan de voorkant de Suzuki V-Strom 800?
 
Good old Germans :t

IMG-20230214-WA0025_copy_1069x1900.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan