Welk motormerk heeft uw voorkeur ?

Welke motorfiets komaf heeft uw voorkeur ?

  • Japanse

    Stemmen: 108 63,2%
  • Italiaanse

    Stemmen: 36 21,1%
  • Amerikaanse

    Stemmen: 7 4,1%
  • Britse

    Stemmen: 10 5,8%
  • Duitse

    Stemmen: 10 5,8%

  • Totaal aantal stemmers
    171

R6'er

geblokkeerd account
6 aug 2007
1.010
0
jahoor
Welke motorfiets komaf heeft uw voorkeur ?

Ik heb ff de merken op een rijtje gezet. Laat het mij weten als ik iets mis.

Japanse
- Honda
- Suzuki
- Kawasaki
- Yamaha

Italiaanse
- Ducati
- Moto Guzzi
- MV Agusta
- Aprilia

Amerikaanse
- Harley Davidson
- Buell

Britse
- Triumph

Duitse
- BMW
 
Laatst bewerkt:
Nou ik ben nog niet zo thuis in alle merken maar mis nog wel wat hoor...

Aprilla
Buell

en vast nog wel een heel rijtje zeldzame machines.

Maar goed in antwoord op je vraag een japanner voor mij uit praktische overwegingen (degelijk/goedkoop). Anders een Britse, Italiaanse (Ducati) of Duitse ja ik weet 't m'n smaak is breed!
 
Heb aprilia er ff bij gezet. Dom van me. Buell staat er ook bij. Is nu anderdeel van Harley Davidson.

KTM (australië) moet er ijgenlijk bij maar kan de pol nog veranderd worden ?
 
ik wil een luchtgekoelde twin.
200kg, 75pk, minimaal 80nm en strak sturend en remmen.
ik heb geen zin in geknoei met kettingvet dus met kardanaandrijving.
volgens mij blijven er dan maar twee merken over.

je bent trouwens zeker MZ vergeten.
in nederland niet zo geliefd maar de scorpion en de 1000s zijn hele lekkere fietsen :9~
2003-06-0461-e.jpg
 
MZ mankeert idd. Jammer dat er van die 1000ers niet meer rondrijden. Ik heb het genoegen gehad tijdens de testfase met een fabrieksmachine rond te rijden ;) ;) en nadien heb ik ook nog een tweetal keer kunnen rijden en, wees maar zeker, fantastische machines.
Ik ben aan het wachten tot ze in Duitsland tweedehands betaalbaar worden en wees maar zeker dat mijn Kawa, hoe graag ik er ook op rijdt, dan voor de MZ aan de kant gaat.
 
Wtf moet ik hiermee? Het liefste had ik een Duc 848 gekocht maar dat vond ik te gek worden qua aanschaf dus heb ik maar een Suzuki gekocht...

Wat moet ik nu kiezen ;)
 
Met die POLL krijg je ook een vertekend beeld hier op MF. De meeste MFers rijden op japanse buikschuivers met af en toe een verdwaalde Italiaan er tussen. Allemaal gassies van net 20 jaar. Op de HD site krijg je een heel ander beeld denk ik :+
 
Onzin poll als je het mij vraagt.
Puur voor de looks zou ik voor een Italiaan gaan, maar als je naar het totaalplaatje kijkt (prijs, looks, betrouwbaarheid etc) dan toch een Japanner :)
 
Onzin poll als je het mij vraagt.
Puur voor de looks zou ik voor een Italiaan gaan, maar als je naar het totaalplaatje kijkt (prijs, looks, betrouwbaarheid etc) dan toch een Japanner :)

het is zowieso een stom topic.
welk merk heeft uw voorkeur?
een typische puberale MF vraagstelling.
wat zou jij eens willen rijden?
welk merk rijd je nu?
de meeste mensen zal het worst zijn welk merk ze rijden.
je maakt de keus tussen een bandit en een fazer toch op zitten en rijden, toch niet op het merk?

mijn voorkeur hebben de snelle guzzi's en ducati's, vanwege de praktijk rijdt ik BMW.
 
het is zowieso een stom topic.
welk merk heeft uw voorkeur?
een typische puberale MF vraagstelling.
wat zou jij eens willen rijden?
welk merk rijd je nu?
de meeste mensen zal het worst zijn welk merk ze rijden.
je maakt de keus tussen een bandit en een fazer toch op zitten en rijden, toch niet op het merk?

mijn voorkeur hebben de snelle guzzi's en ducati's, vanwege de praktijk rijdt ik BMW.
niet zo moeilijk doen 8-) ............gewoon italiaans dus!
 
het is zowieso een stom topic.
welk merk heeft uw voorkeur?
een typische puberale MF vraagstelling.
wat zou jij eens willen rijden?
welk merk rijd je nu?
de meeste mensen zal het worst zijn welk merk ze rijden.
je maakt de keus tussen een bandit en een fazer toch op zitten en rijden, toch niet op het merk?

mijn voorkeur hebben de snelle guzzi's en ducati's, vanwege de praktijk rijdt ik BMW.

:^

helemaal mee eens :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan