Welk motortijdschrift leest een brikker?

Voor het oudere werk is inderdaad Motor Emotion best geinig. Het is geen wereldblad, maar er staan wel veel leuke dingen in. Het is in ieder geval geen reklamefolder voor de nieuwe sportieve modellen die ik toch nooit zal kopen.
Er is trouwens ook net een nieuw blad bijgekomen, ook een beetje à la Motor Emotion, maar daar ben ik de naam weer van vergeten... Is pas 1 nummer van uit, tweede moet nu ongeveer op de schappen liggen. Dat blad had in het eerste nummer zeer interessante artikelen, ook van oude brikkers. Dus ik ga binnenkort weer even naar de kiosk rennen...

MotorRevue, o.a. van Cok van de Heuvel.
 
Heb je er toevallig nog meer info van? En wat was er mis mee? (voor zo'n klein ding kwam er wel wat vermogen uit)

Wat mot je weteh? Ik ben ooit begonnen aan een 'verzameling' van info rond dit fietske. De Beale-rep heeft blijkbaar nog een paar ongeinige dingen, in Dijon liep hij meer op 4 knetterende potten dan op alle 6, afregelen van de carbjes is géén klein bier blijkbaar want dat krijgt-ie niet echt netjes voor elkaar, en nog wat dingen... Mail me maar effe met wat je moet weten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan