Welk pak ( Wel gepast maar niet gekocht )

Daan_tje

Die hard MF'er
12 mei 2008
625
0
Groningen
Hey mensen,

Vandaag ben ik naar ten kate geweest om een pakje te passen, mooie service daar trouwens :D. Mijn oog viel in eerste instantie op een alpinestars charger pakje, heb geprobeerd maat 54 te passen alleen het leek dat ik deze niet aan kon, vervolgens pakte ik een maat 58 en dacht dat deze nog aardig wat strakker zat... Vervolgens loop ik naar buiten en de verkoper komt er aangerend... ik dacht van Oh nee, als die maar niet zegt dat ik ngo een groter pak nodig heb... Zegt die Dit pak is veel te groot! je moet een veel kleinere hebben!... ik zo HUH??? Uiteindelijk heb ik een maat 54 nodig. :D ben ik erg blij mij aangezien ik dat niet had verwacht en ik nu eigenlijk wel alle pakken aan kan. Ik wil alleen aan Alpinestars overal omdat deze mij het beste beviel, heb ook een berik aangehad alleen deze zat te strak om mijn knieen waardoor het erg zeer deed.

Nu is mijn vraag, Welk pak zal ik gaan halen ? Ik heb de charger gepast in mt 54, maar niet andere varianten. De verkoper zij echter als je van alpinestars een maat past pas je andere type in die maat ook goed. Weten jullie daar iets meer over ?

Nu zit ik te denken aan de RC-1 of de MX-1, Alleen MX doet me denken aan supermoto ofzo, Of is de MX gewoon een racepak ? Iemand ervaringen met deze pakken ?
 
Hey mensen,

Vandaag ben ik naar ten kate geweest om een pakje te passen, mooie service daar trouwens :D. Mijn oog viel in eerste instantie op een alpinestars charger pakje, heb geprobeerd maat 54 te passen alleen het leek dat ik deze niet aan kon, vervolgens pakte ik een maat 58 en dacht dat deze nog aardig wat strakker zat... Vervolgens loop ik naar buiten en de verkoper komt er aangerend... ik dacht van Oh nee, als die maar niet zegt dat ik ngo een groter pak nodig heb... Zegt die Dit pak is veel te groot! je moet een veel kleinere hebben!... ik zo HUH??? Uiteindelijk heb ik een maat 54 nodig. :D ben ik erg blij mij aangezien ik dat niet had verwacht en ik nu eigenlijk wel alle pakken aan kan. Ik wil alleen aan Alpinestars overal omdat deze mij het beste beviel, heb ook een berik aangehad alleen deze zat te strak om mijn knieen waardoor het erg zeer deed.

Nu is mijn vraag, Welk pak zal ik gaan halen ? Ik heb de charger gepast in mt 54, maar niet andere varianten. De verkoper zij echter als je van alpinestars een maat past pas je andere type in die maat ook goed. Weten jullie daar iets meer over ?

Nu zit ik te denken aan de RC-1 of de MX-1, Alleen MX doet me denken aan supermoto ofzo, Of is de MX gewoon een racepak ? Iemand ervaringen met deze pakken ?

Ik snap dat je zeker van je zaak wilt zijn. Het is immers behoorlijk wat centen, en je wilt er ook echt plezier van hebben op je motor.

Ik denk ook dat de mensen bij Ten Kate heel goed weten waar ze het over hebben. En hun adviezen zou ik als behoorlijk belangrijk meenemen in de overweging.

Nog meer dan bijvoorbeeld mijn eigen adviezen over dit soort kleding via internet ;) Ik heb er de ballen verstand van!

Dus: die verkoper is de expert, en kan 'live' zien wat bij jou wel en niet past. en hoe een pak nog gaa 'werken' en hoe niet...

Succes!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jup, je lekker door de verkoper laten helpen, ze weten goed wat ze doen daar.
Sowieso geeft Ten Kate ook 10% korting op vaste klanten nog, dus dat krijg je bij het kopen van een pak eigenlijk ook altijd wel. Gewoon even subtiel ter sprake brengen. Je kunt ook nog even wachten, er komt begin maart zoiets weer een member avond. Krijg je een sticker van 25% en 30% korting en een van 40% op vrijetijdskleding.
Alleen nog even zorgen dat je member wordt ;)
 
Als ik jou was zou ik ook even wachten op zo'n memberavond. Kan aardig wat schelen.

Ik heb zelf een arlen ness pak daar gekocht. Ik had toen een stuk of vier verschillende

modellen gepast (van elk twee maten) en daar zaten minieme verschillen in maar toch,

altijd alles passen want een klein verschil kan net beter bij jouw lichaam passen of juist

raar aanvoelen!

Uiteindelijk ben ik naar huis gegaan met een pak waarvan ik zelf het gevoel had dat ie te

klein was maar die verkoopster zei dat ie perfect zat. En dat is ie tijdens het rijden

ook! De mensen bij ten kate weten waar ze het over hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan