welk ruitje

mika

MF'er
1 mei 2004
99
0
ik zit in de knoop met het kiezen van een ruitje voor mijn RR.
ik had graag jullie mening gehad welk type en welke kleur.
mijn maat heeft wat bewerkt in photoshop ,
hier de eerste foto van de moto met de originele ruit

full
 
blauw nie , dat word 1 grote blauwe M&M ....striping is zilver toch ?
dan zou irridium mooi kunnen staan. Helemaal zwart raad ik je af , daar kun je bijna niet door kijken , dan donker grijs maar ....
 
blauw nie , dat word 1 grote blauwe M&M ....striping is zilver toch ?
dan zou irridium mooi kunnen staan. Helemaal zwart raad ik je af , daar kun je bijna niet door kijken , dan donker grijs maar ....

striping is zilver ja
 
mijn mening:
om te beginnen double bubble ruit erop het scheeld aan lawaai aan je hoofd en is gewoon mooier
stel double bubble ruit erop vind ik een getint ruitje mooier dan een gekleurd ruitje(vind ik persoonlijk een beetje overdone/goedkoop lijken)
en normaal doorzichtig vind ik dan weer van er is geen verschil(net als in 1 auto getind ziet er gewoon beter uit niet)
en dan welk merk wil jij op je motor hebben want jij kijkt zelf naar de afwerking van het ruitje.\
ik zelf heb en zero gravity en die is goed afgewerkt de rest van de bekende merken weet ik niet .
maar ik heb 1 x goedkoop vervangingsruitje besteld(63euro) en de folie op het ruitje klopte niet met wat het moest wezen
ik zie bij jou ook een klein stukje getint op jou ruitje en en daar ging het bij mij net mis ik moest toen achter een lelijk afgewerkte tellerset aankijken.
zo`n ruitje is gewoon te duur om te zeggen ik wil een blauwe en over een maand spijt van te krijgen
 
jah!! geweldig :} :} :}

alleen het beschadigt zo gauw werd mij verteld en daarom koos ik voor een zwarte. vind ik in jou geval ook op de tweede plaats komen.

ja , heb me ook laten vertellen dat dit rap beschadigd , daarmee is dit al uitgesloten , hoe mooi het ook mag zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan