Welk SLOTJE heb jij?

Welk SLOTJE

  • Een ABUS

    Stemmen: 28 58,3%
  • Kettingslot

    Stemmen: 4 8,3%
  • Cijferslot

    Stemmen: 2 4,2%
  • Fietsslot

    Stemmen: 1 2,1%
  • Beugelslot

    Stemmen: 1 2,1%
  • Mod-slot

    Stemmen: 4 8,3%
  • Schijfremslot

    Stemmen: 8 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    48

Roelibaldi

MF veteraan
1 okt 2005
18.750
9
Belgicistan
Roelibaldi vroeg zich af welk SLOTJE jullie op je motor of topic hebben!
Roelibaldi heeft AL HÉÉL WAT SLOTJES GEHAD, maar ze zijn niet allemaal even deugdelijk!

Nu ga ik voor de Abus...en jullie??? :W
 
Een Art-4 schijfremslot en een cheap kettingslot :)
De Schijfremsloten komen meestal "goed" uit de test en welk kettingslot je ook neemt, langer als een minuut doen ze er niet over! Dus een goed schijfremslot gekocht, want daar doen ze minstens 1½ minuut over :P en dat kettingslot is meer voor het aanzicht ;)
 
Een cryptonite schijfremslot. Schijnt geen beste te zijn maar hij doet toch al 12 jaar inmiddels alsof hij dat wel is.... en heeft in die tijd ook een schijf verneukt omdat ik wegreed met het slot erop....slot had niks. die wel.
 
Een superman killend schijfremslot. Met een schattig oranje touwtje eraan *O*
 
Waar is de optie remschijfslot??

Ik heb een Oxford remschijfslot, omdat dat zo'n beetje de enige is die past en dan nog alleen op de achterrem.
 
Ik heb deze:
full
:P
 
Ik geloof niet in een goed slot, ik gebruik meestal alleen stuurslot en een schijfremslot. Als ik tegenwoordig lees hoe goed motors op slot stonden en toch gewoon gestolen werden, heb ik zoiets van,.......laat maar. Tegenwoordig kun je gewoon slijptollen op accu krijgen met een 0.8 mm slijpschijfje, goed slot dat dat kan weerstaan.
 
Hoef van de verzekering geen slot aan te schaffen ivm SCM alarm. Heb echter (voor als ik de bike echt even moet achterlaten) nog een Cycle Lock van Yamaha liggen van mijn vorige bike.
 
Dat vindt ik net zo'n vraag als een verkoper die langs de deur gaat om te vragen of je al een alarm systeem voor je huis hebt en zo ja van welk type. Daarmee kwalificeerd hij zich meteen als eventueele leverancier van zo'n systeem.

Hoe minder iemand weet van een beveiligingssytemeem hoe beter de beveiliging.
 
heb een trelock U slot, lomp maar sterk, wel irritant om mee te nemen :+

[me] ook voor de dief ......hoop ik[/me]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan