welk soort fiets rij je (polletje)

misc.php

Denk plaats ook nog even een picje van me monster die nu nog \"orgineel\"is op alle verkrijgbare carbon onderdelen na dan en de uitlaten.
over enkele maanden als de tijd daar is ff beetje slijpen hier beetje slijpen daar, verfje hier en stikkertje daar.
:9~ }) :9~ }) :9~ }) :9~ }) :9~ })
 
Men weet het niet bij mij. De SV zou sport / toer zijn, ZZR supersport. Nou echt niet eerder andersom!
 
Ik voel me zooooooo verdomd alleeeeen. Ik rijdt nog steeds op mijn trouwe choppertje; Virago 750 en hij ging lekker richting de beurs hoor; met mooie vrouw achterop (helaas niet vriendin }) )

ps. fotootje staat ergens anders op het forum ook al.
 
Ik heb een Honda Deauville. Voor een plaatje kijk bij de post van Ryser op pagina 1.
De mijne is zwart/aubergine en heeft een topkoffer.
 
JA ik weet nog steeds inet wat je rijd. IN Naked BIkes zijn die foto\'s zo verdomt klein dat het bijna een R1 kan zijN ! :) Heb je nog grote foto\'s?
Ze zijn idd megaklein. Zo zijn de door de fotowinkel op internet gezet, dus niet zelf gescant.
 
Ze zijn idd megaklein. Zo zijn de door de fotowinkel op internet gezet, dus niet zelf gescant.

Dan hebben ze de thumbnails geupload |(
Heb je nog wel de grote foto\'s in jpeg op je harddisk ofzo ?

edit : gefeliciteerd met je verjaardag Beert :) Zag het in je usersettings. Ennuh als je een R6 wilt hebben en een moord wilt plegen. Zet het eens op TUFTUFCLUB, weet zeker dat ze Netelenbos wel om zeep willen helpen en je er gezamelijk wel een R6 voor geven })
 
Laatst bewerkt:
Beetje late reactie, maar bij deze wil ik Hellraiser alsnog wat mental support verschaffen: ook een chopper, ook een Virago, maar dan een 535.
 
Terug
Bovenaan Onderaan