welk soort fiets rij je (polletje)

Reetje

MF veteraan
4 feb 2002
1.853
37
Landgraaf
Het valt me op dat de meeste mf-ers op een racertje door het leven gaan. Ik vroeg me af hoe het met de rest zit. Vandaar dit polletje.
Als je meerdere fietsen hebt, stem je natuurlijk voor de meest gebruikte.
 
97 Kawa ZX6R dyno stage 3, inox Dam uitlaatlijn, rood ruitje, rode steuntjes,kleine carbon pinkertjes, Chrome kleurige PVM wielen :]

misc.php
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nog op een klassieker, een RF uit het bouwjaar 1993. Net geen blauw kenteken meer ;)
Saint_naastmotor_klein.jpg


Deze is het en hier onder wat ik wil rijden.

Falcobeurs.jpg
 
Laatst bewerkt:
Een groene zx6r \'99 (op de beurs niet gezien)

He-le-maal origineel, ook de stikkers en zo
zitten er allemaal nog op.
Maar ik ben plannen aan het uitbroeden om hem
een wat \'persoonlijker\' tintje te geven..
(lees: zwaar verpooieren }) ).

Iemand web adresjes voor motorprullaria :?
 
Nu is enkel de einddemper veranderd, maar deze zomer steek ik er een dyno jet kitje op denk ik...
misc.php

kompleet ander uitlaatsysteem grotere inlaatkleppen bigborekit 41mm carberateurs andere drijfstangen koppen geflowed compressie verhoogd
brembo radiaal rempomp andere klauwen grotere schijven hoop carbon wp achterschokbreker enz.enz.enz...
misc.php


ps die dame is mijn vriendin
 
kompleet ander uitlaatsysteem grotere inlaatkleppen bigborekit 41mm carberateurs andere drijfstangen koppen geflowed compressie verhoogd
brembo radiaal rempomp andere klauwen grotere schijven hoop carbon wp achterschokbreker enz.enz.enz

ps die dame is mijn vriendin

nou nou, waar heb je haar laten \"helpen\" dan :?
 
ik reed een bandit 1200s is inmiddels een 1200 naked met streetfighterallure, wordt een 1200 ??? we zullen zien. Als m\'n nieuwe uitlaat er is gaatie dyno stage III. Supersportaspiraties dus..
 
kompleet ander uitlaatsysteem grotere inlaatkleppen bigborekit 41mm carberateurs andere drijfstangen koppen geflowed compressie verhoogd
brembo radiaal rempomp andere klauwen grotere schijven hoop carbon wp achterschokbreker enz.enz.enz...

[plaatje]

ps die dame is mijn vriendin
Ziet er goed uit! Fiets en vriendin.
Rijden ze beide even lekker? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan