welk tijdschrift?

BessieTurf

MF'er
11 apr 2004
49
0
Als aspirant motorrijdster ben ik op zoek naar alle informatie die ik maar kan vinden. Zoals dus welk tijdschrift het meest en best informeert over de diverse merken motoren, welke het meest/duurst onderhoud vraagt en welke juist niet, welke motor nou hoe rijdt, etc. etc.

Welk blad lezen jullie en waarom?
 
Bigtwin voor de mooie zelfgemaakte bikes en AWOL (UK) om dezelfde reden.

Voor de algemeen lees ik niets, hebben we internet voor........... :)
 
Ik heb een abonnement op de kicxstart, maar dat blad bevalt me steeds minder eigenlijk. En ik koop afentoe 'es wat in de winkel als ik denk dat er iets zinvols instaat. Een test van een motor die een potentiele kandidaat is voor de toekomst bijvoorbeeld.
 
De engelse bladen zijn bij mij favorite,

veel informatie over motoren en ze zeggen ook als het niet goed is en dat ik belangrijker dan dingen die wel goed zijn.

ik ben ook lid van moto 73 maar wordt met de 2 weken slechter.
Die worden alleen maar betaalt om te schrijven hoe goed alles wel niet is.
vind ik niet interresant..

#1 is Fast Bikes.
 
Vroeger las ik ook alle tijdschriften (Moto'73, Motor, Promotor, Bigtwin etc... etc...). Maar sinds de komst van internet raak ik zelden nog een motor-tijdschrift aan.
 
Hoi,

ik ga absoluut voor de Promotor.

Het leuke is, dat er veel mooie toerritten in staan, waarbij de omgeving en geschiedenis ook uitvoerig worden beschreven (ik als cultuurbarbaar) vind dat altijd leuk. Het is een gevarieerd blad, goede complete testoverzichten en de tekst wordt op een prettige manier geschreven.

Groeten,

Johannes :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan