Welk type band kies jij ??

Welke banden gebruiken jullie ??

  • Michelin Power Pilot

    Stemmen: 82 50,6%
  • Pirelli Diablo

    Stemmen: 21 13,0%
  • BridgeStone BT014

    Stemmen: 24 14,8%
  • Continental Sport Attack

    Stemmen: 10 6,2%
  • Dunlop Qualifyer

    Stemmen: 8 4,9%
  • Metzeler Sportec M3

    Stemmen: 1 0,6%
  • BridgeStone BT020

    Stemmen: 6 3,7%
  • Pirelli Corsa

    Stemmen: 10 6,2%

  • Totaal aantal stemmers
    162
Ook bij mij liggen de Mpp's eronder en functioneren flink na behoren en dat zowel op droog als zeiknat asfalt..

De band kan absoluut meer dan wat ik eruit kan halen, heb 1x een stapje opzij gevoelt maar dat lag aan mijn linkerhand..

Momenteel geen schaamrandjes achter en voor begint ook al flink te verdwijnen *D

Zeer tedreden klant hier :Y
 
op ducje 900 ss zaten eerst michelin pilots. Sleten wel erg vlot, voorband zag er qua profiel nog wel goed uit maar was uitgedroogd.

Nu zitten er conti roadattacks onder. prima grip op droog en nat en bochten ook geen verrassingen. Alleen voorkant minder koersvast bij zijwind naar mijn gevoel.

Dit kan natuurlijk ook door vorm van de band komen (lijkt iets puntiger)( heb namelijk ook gevoel dat ze lichter insturen dan michelins)

Rij er nu ruim 1000 km op en tot nu toe top.
 
Het wordt een beetje saai maar ik heb ook MPP's 2CT onder m'n R1.
Ik rij heel verschillend, soms ben ik meer aan het dijkjes rijden, soms in de regen, soms op circuit, soms hard aan 't gas op het niet perfecte asfalt rond Amsterdam...heb in de afgelopen jaren verschillende banden onder m'n motor(en) gehad maar het vertrouwen en de feedback van de MPP's zijn wat mij betreft het beste...kan met geen andere band zo hard op het gas gooien terwijl ik een bocht uitkom...hij blijft heerlijk stabiel!
 
Vorige week MPP´s onder laten leggen *O*

YES *O* ,gruwelijk goeie banden :9

Alleen jammer dat de glij problemen dus niet door de BT´s kwamen |(
Maar door een verkeert afgestelde achtervering |( :X

Nou ja ,ik heb nou tenminste MPP´s O-)
 
Oke morgen morgen bandjes halen. voorals nog ga ik voor diablo strada.
Heeft iemand enig idee of ik hier goed aan doe?

Ik heb net m'n rijbewijs dus ik denk dat ik niet echt het uiterste zal vragen van die dingen.

En wat is het verschil met de andere diablo's?
 
Oke morgen morgen bandjes halen. voorals nog ga ik voor diablo strada.
Heeft iemand enig idee of ik hier goed aan doe?

Ik heb net m'n rijbewijs dus ik denk dat ik niet echt het uiterste zal vragen van die dingen.

En wat is het verschil met de andere diablo's?
prima band! :)
 
Nu zitten er conti roadattacks onder. prima grip op droog en nat en bochten ook geen verrassingen. Alleen voorkant minder koersvast bij zijwind naar mijn gevoel.

Dit kan natuurlijk ook door vorm van de band komen (lijkt iets puntiger)( heb namelijk ook gevoel dat ze lichter insturen dan michelins)

Rij er nu ruim 1000 km op en tot nu toe top.
full


ze vallen me niet tegen...heb er mee gereden op een gixxer 600 op lely vorige week en ze doen het goed...ik verbaasde me nog over de grip van een "sporttour" band...
 
kijk het is wel een sportmotor en ik wil ook zeker plat door de bochten.
maar dat kan dus goed op deze?, of ga je echt plat (onderuit) als je deze daar voor gebruikt?

Verder wordt het touren, woon-werk gewoon van alles wat denk ik.
Alleen geen circuit daar heb ik toch wel meer ervaring voor nodig denk ik zo.

De banden die ik nu heb zijn ook strada's denk ik (heb er niet echt op gelet maar kan me vaag zoiets herinnneren). Maar deze zijn net zo vierkant als een autoband (schuld van de vorige eigenaar) dus kan op basis van deze niet echt oordelen of het wat is. Dit rijd gewoon Kwalitatief Uitermate Teleurstellend zeg maar.
 
kijk het is wel een sportmotor en ik wil ook zeker plat door de bochten.
maar dat kan dus goed op deze?, of ga je echt plat (onderuit) als je deze daar voor gebruikt?

Verder wordt het touren, woon-werk gewoon van alles wat denk ik.
Alleen geen circuit daar heb ik toch wel meer ervaring voor nodig denk ik zo.

De banden die ik nu heb zijn ook strada's denk ik (heb er niet echt op gelet maar kan me vaag zoiets herinnneren). Maar deze zijn net zo vierkant als een autoband (schuld van de vorige eigenaar) dus kan op basis van deze niet echt oordelen of het wat is. Dit rijd gewoon Kwalitatief Uitermate Teleurstellend zeg maar.
je kan ook gewone diablo's kopen...prima banden! :)
lees bandentest...zit je gewoon goed.
 
Ik heb nu die pirelli strada's er onder zitten maar dat is echt een wereld van verschil. nu doet m'n motor teminste wat ik wil.
Een bocht gaat heerlijk soepel en strak. met die afgereden dingen moest ik helemaal tegen sturen om een bocht te kunnen maken, echt wreed irritant.
 
Denk je echt dat al kan als je net 10 dagen je rijbewijs heb.
Het is me overgens wel al gelukt een boete te rijden |(

(je moet niet met de motor naar een kartbaan gaan, die rijstijl blijf een beetje hangen *D )
 
ik ken zelfs iemand zonder rijbeijs die op zandvoort 2:00 rijdt, dus wat is het probleem?
wil je er ook bij vermelden dat die persoon al 2jr op circuits rijdt (en ook begon met rondjes 2.20min)?
en uh..in het kader van voorbeelden danny de boer is 16jr oud en rijdt iedereen aan snot in de supercup 1000 ;)

dus een nuance is op zijn plaats denk ik...iemand die 10 dagen zijn rijbewijs heeft eerst maar eens op een freebike/knmv vro training sturen. :)
 
Ja die vro ga ik volgend jaar begin zomer doen samen met een maatje van me. lijkt me leuk en erg leerzaam.

Toch Vro 2 laat ik achter wegen, ik heb gehoord wat je daar moet doen en dat is gewoon ziek.
 
Ja die vro ga ik volgend jaar begin zomer doen samen met een maatje van me. lijkt me leuk en erg leerzaam.

Toch Vro 2 laat ik achter wegen, ik heb gehoord wat je daar moet doen en dat is gewoon ziek.
wel ff bij freebike boeken he? :)
 
wil je er ook bij vermelden dat die persoon al 2jr op circuits rijdt (en ook begon met rondjes 2.20min)?
en uh..in het kader van voorbeelden danny de boer is 16jr oud en rijdt iedereen aan snot in de supercup 1000 ;)

dus een nuance is op zijn plaats denk ik...iemand die 10 dagen zijn rijbewijs heeft eerst maar eens op een freebike/knmv vro training sturen. :)


Tuurlijk wil ik dat, ik wil zelfs nog wel vertellen dat ik er bij was toen hij voor het eerst met een gsxr van wil de baan opging, en hem toen nog wel bij kon houden. En als freebiker moet jij toch weten dat het totaal niet belangerijk is hoe snel je gaat op je eerste ciruitdag, als je maar lol hebt, en alles heel houdt.
Ik heb trouwens nog een foto van hem en mij op die dag. Toen kon ik nog bijhouden, lukt nou niet echt meer :)
circuitdag10mei0014xw6.jpg


Tjaaaaa, en danny de boer dat is natuurlijk :} :} :} :] :] :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan