Welk type DEVIL uitlaat is dit?

Kenrom81

Rookie
18 okt 2011
19
0
Gent
Beste vrienden,

Vorige week een koopje kunnen doen, een mooie volledige lijn van Devil voor mijn Bandit 1200 van 2004. Nog een beetje kuiswerk en ie ziet er weer zoals nieuw uit? Deze lijn komt tevens van een bandit.

Wat ik graag had willen weten welk model dit is van Devil (zou graag een DB killer kopen voor die uitlaat). Kan iemand mij hierbij helpen?

Er is tevens een gravure in de uitlaat met volgende text: 128612 04/03
Als ik hierop google krijg ik geen match....

Alvast bedankt!

Groeten,

Kenneth



 
pak een stukje verwarmingspijp 22mm 30 cm lang zaag daar een stukje af van pak m beet 2 cm, en dat stukje las je (of laat je lassen ) aan een uiteinde tegen de buitenkant aan, zo dat als je tegen de achterkant kijkt een 8 ziet...
In dat afgezaagde stukje boor je dan aan de onderkant een gaatje, en dan duw je hem in de uitlaat, en dan boor je op de plek waar het gaatje zit een zelfde gaatje in de onderkant van je uitstekende uitlaatpijpje, en dan schroef je hem vast met een boutje....

Is je geluid niet naar je zin, kun je de pijp er af halen , en net zo lang een stukje er af zagen tot het helemaal naar je zin is....
 
Bedankt Sticx, heb al eens gekeken op de website van Devil, maar niks terug te vinden, waarschijnlijk is het een oud model. Tevens met het type nummer te googelen niks nuttigs terug gevonden. Toch bedankt voor de moeite!

Heb ondertussen een DB killer van Devil zelf gevonden die 'universeel' zou moeten zijn voor racer, trophy en magnum. Ga die bestellen.

Bedankt voor de hulp!
 
Bedankt voor al jullie hulp! Het gaat om een Devil OXO. Ik heb een originele DB killer gevonden voor die OXO. Heeft mij een kleine 50€ gekost...

Als ie er op zit post ik zeker een paar fotokes :-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan