Welk type tank is dit?

BordeWolf11

Rookie
18 mei 2022
29
1
Bodegraven
Goedemiddag,
Mijn onlangs aangeschafte BMW R80 blijkt de tank een grote deuk aan de onderkant te hebben. Helaas is deze tank ook erg slecht leverbaar.
Al zoekend kwam ik dit plaatje tegen, de eerste. Wat voor merk/ model motortank is het?
Ik ben dus op zoek naar een passende chopper/custom tank, liefst gelijkend zoals op de foto.

Of een soort gelijke tank die mooi staat op een BMW R80 die pasbaar te maken is mag ook reageren.

Alvast enorm bedankt, groet Remko
 

Bijlagen

  • 8ac1db6298df703d885b6c54c732c0e8.jpg
    8ac1db6298df703d885b6c54c732c0e8.jpg
    37,2 KB · Weergaven: 80
  • 20220606_101515.jpg
    20220606_101515.jpg
    283,8 KB · Weergaven: 82
  • IMG_20220518_174020471.jpg
    IMG_20220518_174020471.jpg
    655,7 KB · Weergaven: 84
Ik neem aan dat de blauwe van jou is.
Als ik jou was zou ik op zoek gaan naar een tank die wat meer over het frame heen zakt, dat staat een stuk beter.
Ik denk dat je in de hoek van de Japanse choppers de meeste kans maakt op een leuk model maar er zal niks 1 op 1 passen.
 
Ik neem aan dat de blauwe van jou is.
Als ik jou was zou ik op zoek gaan naar een tank die wat meer over het frame heen zakt, dat staat een stuk beter.
Ik denk dat je in de hoek van de Japanse choppers de meeste kans maakt op een leuk model maar er zal niks 1 op 1 passen.
Bedankt voor je reactie, ik zoek me ongans naar een passende tank. Mooier is idd om de tank wat meer te laten zakken, maar ja....welke tank is dat? Heb je enig idee welk merk, zoekt wat makkelijker?
 
Is er zoiets als een custom/shopper sloop? Denk dat je daar het beste kunt slagen.
 
Kijk eens naar een Virago of een late Intruder tank. Of een Kawa eliminator. Zoiets.
Of het past weet ik niet maar die laatste heeft aardig die vorm.

De naam mag hier eigenlijk niet genoemd worden maar ik denk dat Elmo je aardig op weg kan helpen.
 
Kijk eens naar een Virago of een late Intruder tank. Of een Kawa eliminator. Zoiets.
Of het past weet ik niet maar die laatste heeft aardig die vorm.

De naam mag hier eigenlijk niet genoemd worden maar ik denk dat Elmo je aardig op weg kan helpen.
Top dankje, dan ga ik daar naar zoeken!
Is die naam hier op het forum of heeft hij een bedrijf?
 
is die van jou niet gewoon een mustang tank ? heb je wat meer foto`s , van de bevestigingen en vanaf de bovenkant ?
 
zoiets ?
 
zoiets ?
Bedankt voor je reactie, die heb ik ook vaak voorbij zien komen. Helaas ligt die te hoog op het frame, de tunnel is niet diep genoeg. Wel een mooie tank.
 
Terug
Bovenaan Onderaan