Welk weer???

Rijden met sneeuw of ijzel doe ik..

  • Nooit van mn leven

    Stemmen: 6 75,0%
  • Als het enigzinss kan niet

    Stemmen: 0 0,0%
  • Tuurlijk.. Keep riding

    Stemmen: 2 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8

Huricane

Die hard MF'er
17 dec 2004
538
0
Mischien gekke vraag, maar met welk type weer kun je niet rijden. ik vraag dit omdat ik elke dag met mn f650 naar het werk ga.

:z
 
Tot nu toe alleen nog niet met ijzel gereden. Simpelweg omdat ik dat nog niet heb mee gemaakt. Verder met alles gereden.

maar dat zou opzich wel kunnen dat je weet? ze strooien natuurljk wel op snelwegen

:]
 
Kijk eens naar buiten. Hier in het Noord'n striemende buien met grote vlokken natte sneeuw, windstoten. Ik had met de motor even langs de dealer willen gaan (m'n nieuwe rvs remleidingen zijn te lang :( ). Ben maar met de auto gegaan. ik bedoel, het kán wel, maar wíl je ook?
 
Kijk eens naar buiten. Hier in het Noord'n striemende buien met grote vlokken natte sneeuw, windstoten. Ik had met de motor even langs de dealer willen gaan (m'n nieuwe rvs remleidingen zijn te lang :( ). Ben maar met de auto gegaan. ik bedoel, het kán wel, maar wíl je ook?

ik zou wel moeten naar mn werk ik heb geen koekblik, dus vandaar
;(
 
maar dat zou opzich wel kunnen dat je weet? ze strooien natuurljk wel op snelwegen

:]
Tsja, ik denk wel dat het lukt. Heb ook kunnen rijden op zwaar aangereden sneeuw. Tis alleen heel rustig aan doen met je rechterhand en ook zeer laag in toeren blijven zitten. Heb wel eens gereden op een snelweg vol met sneeuw.
 
Tsja, ik denk wel dat het lukt. Heb ook kunnen rijden op zwaar aangereden sneeuw. Tis alleen heel rustig aan doen met je rechterhand en ook zeer laag in toeren blijven zitten. Heb wel eens gereden op een snelweg vol met sneeuw.

ik ga het gewoon proberen, ze verwachten nl. niet al te best weer deze week.
bedankt!

|(
 
Even reageren.
Rij s`winters zo lang mogelijk door, behalve met gladheid, sneeuw en ijzel dan laat ik mijn gele HYOSUNG 650 COMET in de garage staan '( .
Ben er trouwens achter gekomen dat de achterkant van motor met regenweer gigantisch vuil en vies wordt (kreeg viper-demper bijna niet schoon :( ), moet maar eens een mail sturen naar dealer (ROSAMOTOREN te EIJSDEN) of er al een achterspatbord leverbaar is zo ja, gelijk bestellen ;) .
 
Hier in het Noord'n striemende buien met grote vlokken natte sneeuw, windstoten.
ik heb gisteren mn wekker gezet om 08.00 (op zaterdag). toen ik wakker werd scheen het zonnetje! *D ben toen meteen mn pak aan gaan trekken en n rondje gereden pas om half 1 weer terug *D *D
geen enkel buitje op mn dak! (kwam dat omdat ik nog bij n maat langs ben geweest }) ) Was net bij hem en toen begon het te plenzen ;(

ik ben niet van plan te rijden als het vriest en als ze gepekeld hebben. voor de rest wel. simpel weg omdat je dan sneller onderuit gaat of dat het zo'n zooitje wordt...
 
Alles boven de dertig graden en zon, geen airco... 8-)
Alles wanneer je ook je langlaufskies of doorlopers op de openbare weg kan gebruiken.
En aanvriezende mist betekent dat je misthoorn het moet doen, of een demontabele knaldemper.

Lekker rijden. :]

Zie ook eerste regel onderschrift, Schots gezegde.
 
Helemaal mee eens.

Die F650 die komt er wel doorheen hoor.
Alleen de berijder he... Die kan het
wat zwaarder te verduren krijgen.

Maar met goede kleding is op een F650
ook -7 goed te doen.
 
Als het maar niet echt serieus glad is, zoals ijzel, sneeuw en andere soortige ellende, voor de rest rijdt ik zoveel mogelijk door, en probeer de motor zo goed mogelijk schoon te houden al lukt dat laatste soms niet helemaal ;)
 
Toen met de newbietoer in Limboland was het 's ochtends serieus glad. Gelukkig hoef ik maar 3x een bocht om voordat ik in pekelland arriveer, dus ik denk da'k met alle weersomstandigheden wel door blijf rijden...
 
Als het glad is laat ik de motor op stal staan, neem dan de bus wel naar het werk.
Ik vind het gewoon verspilling van geld als je eventjes gaat proberen te rijden op sneeuw en andere gladde toestanden en dan op je plaat gaat!
Van pekel lig ik niet wakker, het is wel een vetzakkerij maar als je dagelijks de motor afspuit en wekelijks een bad geeft is het bij te houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan