Welke 125cc/250cc crossmotor goed en betrouwbaar ?

inclusief die beschermers bij de voorpoten? en stickers ? heb ik het over :9

Als je die goedkoper kan regelen inclusief verzenden kunnen we een deal maken :Y
 
Laatst bewerkt:
als die gewoon goed vies is dan:
fles dasty bij de wibra halen en hem daarmee helemaal inspuiten en in laten trekken, dan afspuiten en dat een paar keer herhalen.

maar grote kans dat door de benzine je tank verkleurt is en dat krijg je niet meer goed volgensmij.
je kunt andere tank halen maar die verkleurt ook weer
 
Moet je even op dirtbikebitz.com kijken, ben je geloof ik €80,- kwijt voor complete plasticset en €20 voor die voorvorkprotectors.
 
Moet je even op dirtbikebitz.com kijken, ben je geloof ik €80,- kwijt voor complete plasticset en €20 voor die voorvorkprotectors.


Thnx ziet er ook goed uit idd.
maar in NL staat er bij die kappenset van 1993 tot 1996

Maar op die UK site staat 1995-1996
Passen deze op mijn fiets dan?
Er staat in de advertentie wel dat het een 95 model is maar is dit zeker? (ivm alle verkeerde jaartallen van die andere crossers) heb geen zin om verkeerde kappen uit engeland te laten opsturen. Die voorvork keerringen staan er trouwens ook op voor 20pond *O* Bedankt voor die website ! ga daar wel het een en ander bestellen denk ik :Y
 
mooi zo goede koop denk ik al zou ik persoonlijk die van Paashuis motoren hebben opgehaald,maar dat is ieder zijn eigen keus.In ieder geval VEEL PLEZIER ERMEE :].Enne CMX-racing heeft ook nog veel plastic voor deze modellen liggen hoor en andere onderdelen voor een fatsoenlijke prijs.
 
Laatst bewerkt:
Thnx ziet er ook goed uit idd.
maar in NL staat er bij die kappenset van 1993 tot 1996

Maar op die UK site staat 1995-1996
Passen deze op mijn fiets dan?
Er staat in de advertentie wel dat het een 95 model is maar is dit zeker? (ivm alle verkeerde jaartallen van die andere crossers) heb geen zin om verkeerde kappen uit engeland te laten opsturen. Die voorvork keerringen staan er trouwens ook op voor 20pond *O* Bedankt voor die website ! ga daar wel het een en ander bestellen denk ik :Y

Het is volgens mij een 1995, de luchtfilterbox en de achterkappen wel in ieder geval want die van 1994 zijn anders geloof ik.
Dus die kappen zullen wel passen!
 
had nog wat kleine vraagjes.. wil die voorvering dus uit elkaar halen ivm die keerringen maar welke olie kan ik daar het best in doen ?? wou het hier bestellen:
http://www.mxshop4you.nl/olie-smeermiddelen/vorkolie.php

Daarnaast wil ik daar ook nieuwe versnellingsbak olie bestellen meteen maar welke ?

En als laatste met welke olie kan ik het best mijn euro 95 mengen en wat is de beste mengverhouding voor mijn motor ??
 
Laatst bewerkt:
niemandd ?>????

Mengolie 1:40 vol synthetische olie gebruiken.
En welk merk maakt niet zoveel uit, alleen niet de allergoedkoopste!
Want iedereen zal zeggen, dat welk merk hij gebruikt de beste is.

Versnellingsbak olie 10w40 half synthetisch.

In de voorpoten zou ik nr: 5 doen, maar een ander kan wel weer wat anders zeggen.
Dus het is allemaal persoonlijk.
 
Laatst bewerkt:
Met cif kan je het heel mooi wit krijgen! Werkt echt supers

Okdan bedankt ! ga ik zeker even proberen.

Heb veel onderdelen besteld en hij ligt al helemaal uit elkaar.
maar loop wel tegen wat kleine probleempjes/breukjes aan hier en daar dus meteen aan het lassen geslagen ook. verder rolde de naalden uit mijn naald lagers van de achterbrug over de grond toen ik die brug er uit haalde :/ Dus daar heb ik meteen een hele nieuwe set lagers en keerringen in laten persen bij de doelen.
En verder die aluminium beugels aan de onderkant waar je schokbreker achter in hangt zegmaar daar zit ook een klein barstje in een van die ophang beugels waar die bout doorheen gaat maar dit is dus aluminium dus ga even kijken waar ik dat kan laten lassen. !

Voor de rest gaat alles perfect frame is gespoten volgende week komen nieuwe kappenset voorvork beschermers nieuwe ketting geleider nieuwe ketting rol nieuw luchtfilter en nog een zootje onderdelen binnen dus heb genoeg te doen :Y
 
De crosser is zo goed als af ik heb nieuwe kappen gemonteerd het gehele frame opnieuw gespoten en alles nagelopen. Echter heb ik nog 1 klein probleempje en dat is dat hij wat koelvloeistof lekt uit mijn carter... het komt uit een gaatje vlakbij mijn waterpomp en loopt dan naar een boutje toe en lekt op de grond. als hij gewoon stilstaat valt het mee en druppelt ie heel licht en na een half uurtje stopt het maar als ik ga rijden komt het er echt uitdruipen :/ ik heb 2 plaatjes bijgevoegd om het wat duidelijker te maken de rode pijl wijst dus naar het gaatje wat zig richting boven bevind en de blauwe lijn is koelvloeistof wat lekt. Iemand enig idee waarvoor dat gaatje er zit? hoort dat wel? pakkingen zijn verder allemaal ok en heb geen idee wat er nog kan zijn. dus hoop dat iemand me hiermee kan helpen. Alvast bedankt :W

full
 
Nee, stelt niets voor.

Waterpomphuis eraf, dan schoepje eraf.
2 parkerschroeven in de keering draaien en eruit trekken.
Alleen goed opletten dat je de nieuwe keering goed terugplaatst.
Lijkt net of deze er "verkeerd om" inzit, maar dat is juist goed.
Succes.
 
ja als ik u was zou ik toch die ktm nemen ze da rijd echt goe het verschil is groot tussen suzuki en ktm en zeker tussen yamaha en ktm ktm ga langer mee ook en is nie zoals yamaha en suzuki als ze weten dat het een cross machine is steken ze daar stukken op die nie lang mee gaan da is eigen aan die merken een cross bij die merken is minderwaardig bij hen en da is niet zo bij ktm ze worden zelfs gemaakt voor hun power en dan moeten ze wel sterk zijn e allee ik hoop da ik u goede raad gaf ma zou zeker nie naar die 300 euro kijken ze als ge iets goe wil en ktm is ook nie mijn merk e van moto maar heb al eens met den yamaha 250 gereden en met den ktm groot verschil ze handvaster ook
 
ja als ik u was zou ik toch die ktm nemen ze da rijd echt goe het verschil is groot tussen suzuki en ktm en zeker tussen yamaha en ktm ktm ga langer mee ook en is nie zoals yamaha en suzuki als ze weten dat het een cross machine is steken ze daar stukken op die nie lang mee gaan da is eigen aan die merken een cross bij die merken is minderwaardig bij hen en da is niet zo bij ktm ze worden zelfs gemaakt voor hun power en dan moeten ze wel sterk zijn e allee ik hoop da ik u goede raad gaf ma zou zeker nie naar die 300 euro kijken ze als ge iets goe wil en ktm is ook nie mijn merk e van moto maar heb al eens met den yamaha 250 gereden en met den ktm groot verschil ze handvaster ook

_O-
 
ja als ik u was zou ik toch die ktm nemen ze da rijd echt goe het verschil is groot tussen suzuki en ktm en zeker tussen yamaha en ktm ktm ga langer mee ook en is nie zoals yamaha en suzuki als ze weten dat het een cross machine is steken ze daar stukken op die nie lang mee gaan da is eigen aan die merken een cross bij die merken is minderwaardig bij hen en da is niet zo bij ktm ze worden zelfs gemaakt voor hun power en dan moeten ze wel sterk zijn e allee ik hoop da ik u goede raad gaf ma zou zeker nie naar die 300 euro kijken ze als ge iets goe wil en ktm is ook nie mijn merk e van moto maar heb al eens met den yamaha 250 gereden en met den ktm groot verschil ze handvaster ook

Amai :o ktm is zeker nie zo goe als ne ktm ze ne. Yamaha das de max
 
ja als ik u was zou ik toch die ktm nemen ze da rijd echt goe het verschil is groot tussen suzuki en ktm en zeker tussen yamaha en ktm ktm ga langer mee ook en is nie zoals yamaha en suzuki als ze weten dat het een cross machine is steken ze daar stukken op die nie lang mee gaan da is eigen aan die merken een cross bij die merken is minderwaardig bij hen en da is niet zo bij ktm ze worden zelfs gemaakt voor hun power en dan moeten ze wel sterk zijn e allee ik hoop da ik u goede raad gaf ma zou zeker nie naar die 300 euro kijken ze als ge iets goe wil en ktm is ook nie mijn merk e van moto maar heb al eens met den yamaha 250 gereden en met den ktm groot verschil ze handvaster ook


Kijk, we hebben een kenner die precies weet hoe het gaat bij crossmotoren.

Eindelijk iemand die er verstand van heeft.



















:X
 
Terug
Bovenaan Onderaan