Welke 125cc scooter

john2407

Rookie
20 apr 2008
1
0
Ik ben een nieuwe op dit forum maar ook een nieuwe in scooterland.

Heb een probleem om een keuze te maken in 2 scooters namelijk:
*Kymco super 8 125cc
*Sym VS125
Deze scooters trokken wel mijn aandacht kwa uiterlijk.

Zoek een scooter om woon/werk verkeer mee te rijden over wegen waar ik 70 en 90 mag rijden.
Nu lees ik op forums at de Sym VS125 maar net aan de 80 km/h komt. Is dat zo?
Kunnen jullie mij alle details vertellen hierover zodat ik een betere keuze kan maken.

Groeten Johnny
 
ik zag op motoroccasion een yamaha majesty 125 voor iets van 1250 euro met 3000 km, lijkt me een betere keuze dan de hierboven genoemde modellen, haalt in ieder egval een snelheid van zo'n 115 km per uur, rijd ook lekker.
 
Ik ben een nieuwe op dit forum maar ook een nieuwe in scooterland.

Heb een probleem om een keuze te maken in 2 scooters namelijk:
*Kymco super 8 125cc
*Sym VS125
Deze scooters trokken wel mijn aandacht kwa uiterlijk.

Zoek een scooter om woon/werk verkeer mee te rijden over wegen waar ik 70 en 90 mag rijden.
Nu lees ik op forums at de Sym VS125 maar net aan de 80 km/h komt. Is dat zo?
Kunnen jullie mij alle details vertellen hierover zodat ik een betere keuze kan maken.

Groeten Johnny


Hoi John,


Ik heb bij de importeur proefgereden met een nieuwe Sym en deze kwam nog niet aan de 80.........
Ga er iig zelf mee proefrijden want 80 op de teller is levensgevaarlijk.
Voor een paar honderd euro meer heb je een Cygnus die wel 95-100 rijd of een Suzuki Sixteen.
 
ZZZ's tip: de Piaggio X8 125 vind je gebruikt al voor €2000, loopt met 16PK makkelijk over de 100km/u en is ruim, comfortabel, praktisch en oogt volwassen.
:]
full
 
Hallo,

Ik rij een 1997 Aprilia Leonardo 125cc. Bevalt erg goed! Vlot in de stad, te doen op de snelweg. Topsnelheid 115 op de teller, weinig last van zijwind of turbulentie bij de helm en mijn huidige is onverwoestbaar! Een goede gebruikte doet geloof ik zo rond de 1.100 euro. Oh en ik vind 'm mooi, veel 100-125cctjes zijn nogal, eh, saai naar mijn bescheiden mening.

Het is dat ik een nieuwe computer heb anders had ik een fotootje bijgevoegd ;)

Groeten, Karl
 
Terug
Bovenaan Onderaan