Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
best mogelijk dat je een echte had, maar er is ook een massa namaak te koop. Ik zou voor een paar tientjes mijn geliefde 2-takt niet riskeren.Had er 300 uur mee gereden zonder problemen, en zag er nog zo goed als nieuw uit, niks mis mee
Ik weet het
Lang geleden heb ik van drie honda xr één rijdbaar gemaakt.
Twee jongens in een golf en de pet andersom kwamen er naar kijken. Een hoop "intelligent" afkraken moest de prijs passend maken voor de portemonnee.
En toen meenden ze nog iets over de kilometerstand te moeten opmerken....
Ik was ze allang zat en wist wel al dat dit hem niet ging worden. Dus ik pak de twee andere kilometertellers uit de kist (waarvan eentje ook nog eens een lagere stand had) en zei: de prijs blijft wel het zelfde, maar welke wil je er graag op hebben?
Buiten de bak herrie schrapen ze die gast nog wel een keer van het asfalt,stel je voor die fietser slaat af of er steekt een hond ofNog even tussendoor een bak herrie op straat,
Ja Ok je hebt gelijk. ik denk dat ik teveel van me eigen uit ga dan. mijn doel is af en toe een beetje op straat te gaan rijden een rondje niet langer dan 20 minuten als ik mijn KTM crossmotor zou laten reviseren dan zou die na een jaar nog goed zijn. rijd misschien 300km per jaar ermee en ga niet al te gek doen. niet lang volgas in ieder geval. de motor zal bij mij minder te lijden hebben als bij iemand die continu volgas over het zware zand gaat . zoals in het filmpje zo ga ik er ook niet mee om.
En toen ging onze grenzgaenger over de grenz en knalde tegen een boomDit deed mee wel beetje lachen, elke keer dat achterwiel een stapje opzij
Die hobbyisten willen dan liever 2000 euro betalen voor een oudere motor dan 4000 euro rekening houdend met bijkomende kosten?
deze ,≥ KTM 300 EXC (bj 2010) - Motoren | KTM - Marktplaats.nl staat al sinds juni vorig jaar te koop .dat is toch wel erg lang voor zo´n KTM motor?? ziet er zeer mooi uit maar toch laten ze hem staan? is dat misschien omdat er iets mis mee is,
ik heb ze al gebeld maar weten niks van het onderhoud af. en ook vroeg ik waarom er geen elektrische starter op zat. ze vertelden mij dat het bij dit bouwjaar nog niet erop zat maar ik zie dezelfde KTM 300 exc staan van 2008 en daar zitten wel een startmotor op? .dat vind ik best vreemd dat een KTM dealer dat niet eens weet of zeggen ze dat expres .verkoop tactiek om hun zelf in te dekken omdat je anders daarop gaat afdingen...ik belde eerder ook al voor een andere KTM 380 motor en toen wisten ook al niks van het onderhoud af. is deze winkel te vertrouwen?
ik rijd nu een paar jaar motor heb al verschillende motoren gereden en gehad. maar wat ik ermee wil is eigenlijk gewoon af en toe een rondje lekker knallen . meestal ritjes van niet langer dan 20 minuten en dan staat hij weer in de achtertuin. zo gaat dat bij mij. ik heb nog nooit een ritje met de motor gemaakt van bv meer dan 50km.ik zou ook niet weten waar ik naartoe moest rijden met een motorfiets want zie de motor niet als vervoersmiddel maar meer als een hobby en een stuk speelgoed. ik heb een auto en als ik iets moet ophalen of vervoeren dan pak ik die. motoren die ik heb of gehad heb komen bij mij nog niet aan 500km op een jaar .ik vind het gewoon leuk zo´n ding in de schuur te hebben staan en als ik zin heb te kunnen pakken om een rondje mee te rijden . ook sleutel ik graag .bv dingen veranderen of uittesten ,dan is het sleutelen ,rondje rijden en kijken wat het doet om dan bv verder af te stellen..
op de snelweg met een motor tussen auto´s rijden vind ik sowieso niet leuk ,en als het regent of geregend heeft of het wegdek is nat dan rijd ik ook nooit. moet dus volledig droog wegdek zijn voor mij. ik rijd dan meestal ook alleen in de avond of op zondag als het niet druk is op de weg en woon ook niet in een drukke stad. in de avonden bijna geen verkeer dus kan je wel eens gasgeven. ook zit ik dichtbij de polder . binnen 5 minuten ben ik daar en op polderwegen zie je hier helemaal bijna niemand. of ik ga de dijk op met de motor .daar heb je een zand paadje om te rijden en daarna lekker op een bankje zitten uitwaaien met de motor ernaast.. ik heb geen vrienden die ook motor rijden. ben een eenling in de motor hobby en houd van sleutelen maar liever aan 2 takt dan aan 4 takt. al vind ik 4 takt wel ook heel erg mooi spul. veel koppel zal ik wel missen bij een 2 takt. maar daarvoor terug is een 2 takt weer veel verrassender op het gas.
2 takt olie welke naar aardbeien ruikt bestaat echt he.2Takt stinkt.
Kan je beter naar de KTM 690 SMC of Enduro R kijken.
Duke 690 is meer een naked bike
Die duke ziet er inderdaad monsterlijk en bruut uit. deze powerbike had ik nog niet gezien.
En die filmpjes op YouTube kijk ik ook hele dagen lach me vaak rot om wat voor capriolen ze allemaal uithalen. sommige gasten nemen echt teveel risico, maar ja als de camera draait moet je je bewijzen ook.
Op een KTM Duke 690 met Acrapovic uitlaatsysteem wil je niet langer dan 2 uur rijden. Horendol wordt je van die herrie.
Die duke ziet er inderdaad monsterlijk en bruut uit. deze powerbike had ik nog niet gezien.
En die filmpjes op YouTube kijk ik ook hele dagen lach me vaak rot om wat voor capriolen ze allemaal uithalen. sommige gasten nemen echt teveel risico, maar ja als de camera draait moet je je bewijzen ook.
Ok leg uit dan? ik zou graag willen weten wat daarbij jou gedachten zijn...
"het meeste"....Het meeste word tegenwordig in online webshops verkocht.
Hoe weet je dan zeker dat je geen namaak krijgt in NL webshop?
Leuk fietsje zo,n 690, even snel zo te zien,al denk ik dat de 300 er gehakt van maakt.
Mijn advies voor een Honda CB500 blijft staan, wellicht ga je motorrijden ooit echt leuk vinden zodat je niet meer bang voor natte wegen
Zo zie je maar dat zelfs een A-merk als woesners wel eens fouten producten levert."het meeste"....
Brol koop ik ook al eens online.
Van zodra het belangrijk wordt rijd ik naar een echte winkel. Voor zuigers rijd ik een uur tot bij Luyten import, invoerder van oa Wiseco en Woessner. Zo weet ik zeker dat ik krijg wat ik koop, en ook de garantie is dan dik in orde.
Kon eens aantonen dat de zuigerveer pennetjes van nieuwe Woessners niet exact op de juiste plaats stonden. Luyten heeft toen originele zuiger samen met de foute zuigers en een cylinder opgestuurd naar het fabriek, die zeiden "het geen probleem te vinden, dat het al altijd zo geweest is en geen probleem was" terwijl bij mij 1 zuiger kapot was doordat de veer in de spoelpoorten kwam en bij de andere zuiger ook al een eindstukje van de zuigerveer afgebroken was.
Antwoord van luyten zelf : jij hebt gelijk, kies maar eendert welke andere zuiger uit onze catalogussen op onze kosten. Ben toen voor Wiseco YZ125 zuigers gegaan voor mijn KR1S
Regel dat maar eens per mail met een webwinkel
Die vind ik erg mooi en zal zekers heerlijk rijden maar ik zoek niet te zwaar in gewicht motorfiets. liefste een 1 pitter. het gaat mij ook niet om de 200km p/u te halen.160 is hard zat op zo´n ding. waar ik woon hebben we niet eens een snelweg .hoogste snelheid wat je hier mag rijden zijn op 100 wegen. ik wil liever hard optrekken. dat deed de CBR1000F ook wel maar vond hem erg zwaar in gewicht om mee te keren en in de bochten een log en vrij lomp ding. ik zoek dus een lichte wendbare motorfiets waar je mee kan gooien en smijten met lekker wat power en bovenal een off the road om over heuveltjes mee te gaan en onder het rijden een steile dijk op te knallen vanaf de weg. wil gewoon overal overheen kunnen knallen. tegenwoordig liggen ze overal drempels.
ook een gebruikte kapotte ?Bij de meeste online shops ook eBay, kan je gewoon retour sturen als het product niet goed is.
Als je er ook nog een uur voor moet rijden word het wel een dure zuiger