welke accu/druppel lader?

YaKuZa

MF veteraan
10 mrt 2004
9.101
0
Den Haag
Facebook
ja ik zal wel niet de eerste zijn die het vraagt maar ik wil dus graag dat mijn accu niet stuk gaat deze winter,ik zit dus te kijken naar acculaders en drupel laders,maar welke moet je nou kopen?

een accu lader of een druppel lader,je hebt ze van 15 euro tot 60 euro ,waar zit het verschil dan in ,want dat kan ik niet vinden?

dus welke gebruiken jullie,welke is de beste ,en wat is het goedkoopste alternatief?

alvast bedankt
 
Inderdaad, Optimate III, gooi je charmes in de strijd bij je lokale fietsdealert en neem'm mee voor 5 tientjes. Krijg je je leven lang geen spijt van.
 
Optimate III :}

Werkt perfect, heb er ook een. Was 62 euro, via internet kun je ze ook voor paar euro minder bestellen.

Zit ook een stekkertje bij die je permanent op je accu aan kan sluiten. Bouw je gewoon mooi weg in je buddy en dan is het gewoon aansluiten en dat ding doet z'n werk.
 
bedankt ,maar even serieus jullie hebben toch geen aandelen van optimate he?
 
ik heb me druppellader gehaald bij de motozoom, daar was een aanbieding van 32,95 voor 13,95. Aangezien een accu druppellader nou niet echt een spanend stukje techniek is probeer ik het maar gewoon. Voor die paar maandjes per jaar
 
Tijdje terug heb ik op de Vehikel Beurs/Utrecht een imitatie-Optimate gekocht.
Bevalt prima en is inzetbaar voor 6 of 12 Volt. Kan je morgen het tel.
nummer vd leverancier geven. Ding is prima. Het houdt je accu heel.
Heb 'm als volgt aangesloten: twee meegeleverde kabeltjes aan je accu. Daar zit een contra stekker aan. Aan de druppellader zit ook een stekker. Langer parkeren: stekkers verbinden en klaar :) Natuurlijk dan wel de lader met t stopcontact verbinden ;)
 
Tijdje terug heb ik op de Vehikel Beurs/Utrecht een imitatie-Optimate gekocht.
Bevalt prima en is inzetbaar voor 6 of 12 Volt. Kan je morgen het tel.
nummer vd leverancier geven. Ding is prima. Het houdt je accu heel.
Heb 'm als volgt aangesloten: twee meegeleverde kabeltjes aan je accu. Daar zit een contra stekker aan. Aan de druppellader zit ook een stekker. Langer parkeren: stekkers verbinden en klaar :) Natuurlijk dan wel de lader met t stopcontact verbinden ;)
ok ik wacht even op telefoon nummer ,wat is het voor merk?
en bedankt voor tip,ik zal hem in het stopcontact doen .
 
ok ik wacht even op telefoon nummer ,wat is het voor merk?
en bedankt voor tip,ik zal hem in het stopcontact doen .

Het is géén merk. Het is professionele eigenbouw, maar wel strak/professioneel/probleemloos. Ding wordt ook niet warm ofzo.
Soms kan je hebben dat die dingen te warm worden, maar deze heb ik
al een jaar of 2 en ik wil m niet ruilen voor een echte Optimate.
Ik had aanvankelijk aarzeling, omdat je op zo'n beurs koopt en hoe
zit het met garantie enzo. Gelukkig heb ik m toch maar gekocht !! :}
Tel.nr. volgt morgen of vanavond.
 
Ik heb t nog ff nagekeken: tel 06-22.35.32.59
De mijne heb ik in dec. 2001 gekocht en hij heeft t tot nu toe probleemloos gedaan :} Succes.
 
Ik heb t nog ff nagekeken: tel 06-22.35.32.59
De mijne heb ik in dec. 2001 gekocht en hij heeft t tot nu toe probleemloos gedaan :} Succes.
bedankt kijk nog even wat ik ermee doe,ik vind die ultumate een beetje te duur,dus denk dat ik er wel gebruik van maak ,bedankt :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan