A.J. Kwak
Die hard MF'er
Om de rijeigenschappen van mijn Kawa ZZR600 te verbeteren komen er volgende week nieuwe WP veren in m'n vork en andere olie.
Voor de achterkant vind ik het veel moeilijker...ik wil het graag bij WP houden zodat voor en achter goed op elkaar zijn afgesteld, maar welke veer is nu wijsheid?
De dealer denkt dat de meest eenvoudige veer goed genoeg is voor deze fiets en mijn rijstijl.
Ik rij redelijk sportief op de weg en nooit op het circuit. De standaard vering van de ZZR is echt zwaar naadje
De meest simpele uitvoering van WP heeft alleen instelbare veervoorspanning en uitgaande demping (11 standen) maar dus geen instelbare compressie demping...ga ik dat toch missen? Of is de standaard instelling goed genoeg voor de weg en is de instelmogelijkheid alleen interessant op het circuit?
Scheelt toch weer een paar honderd pleuro's namelijk.....
Graag jullie advies!!!!!!! Alvast bedankt!
Eddy
Voor de achterkant vind ik het veel moeilijker...ik wil het graag bij WP houden zodat voor en achter goed op elkaar zijn afgesteld, maar welke veer is nu wijsheid?
De dealer denkt dat de meest eenvoudige veer goed genoeg is voor deze fiets en mijn rijstijl.
Ik rij redelijk sportief op de weg en nooit op het circuit. De standaard vering van de ZZR is echt zwaar naadje
De meest simpele uitvoering van WP heeft alleen instelbare veervoorspanning en uitgaande demping (11 standen) maar dus geen instelbare compressie demping...ga ik dat toch missen? Of is de standaard instelling goed genoeg voor de weg en is de instelmogelijkheid alleen interessant op het circuit?
Scheelt toch weer een paar honderd pleuro's namelijk.....
Graag jullie advies!!!!!!! Alvast bedankt!
Eddy