Welke achterwiel lagers zitten er in een fireblade bj98

Status
Niet open voor verdere reacties.

pedro.rr

MF veteraan
5 jul 2007
5.421
39
Almelo
Mijn achterwiel lagers zijn slecht en ik wil ze vervangen..op de lagers is niet te zien welk merk,type lagers er in zitten..graag zou ik willen weten wat die zijn..en ook wat voor type olie keeringen er in zitten

Het zelfde wil ik graag weten van een voorwiel voor een vfr800fi..ga deze ook van nieuwe lagers voorzien..hier van zoek ik dus ook de lager en keering gegevens
 
Als het goed is staat er een vier cijfer code op het lager, daar hebben ze genoeg aan bij de motorzaak (6203 bijvoorbeeld).


Dit is niet leesbaar..het gaat mij er ook om of het aparte lagers zijn..extra hard of zo..diameters kan ik wel opmeten ..maar ik weet dan nog niet of het speciale lagers zijn of gewoon standaard SKF b.v
 
Van die ronde, met balletjes...
Kogellagers dus.

full






:+
 
Laatst bewerkt:
Mijn achterwiel lagers zijn slecht en ik wil ze vervangen..op de lagers is niet te zien welk merk,type lagers er in zitten..graag zou ik willen weten wat die zijn..en ook wat voor type olie keeringen er in zitten

Het zelfde wil ik graag weten van een voorwiel voor een vfr800fi..ga deze ook van nieuwe lagers voorzien..hier van zoek ik dus ook de lager en keering gegevens
blade achter 2x 6204
vfr '98 voor 2x 6204
 
Er zitten 2 lagers in je wiel, en 1 in je tandwielhouder.

Gesloten lagers hebben de voorkeur, kan zijn dat er ooit open lagers ingezet zijn.

Waarschijnlijk..gooi er in ieder geval nu gesloten in..heb een 17inch vfr voorvelg gekocht ..om de 16 te vervangen..doe gelijk die lagers ook heb alles nieuw banden + lagers voor en achter..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan