Welke Akrapovic op mijn ZX6-R

dhs

Rookie
6 mei 2006
16
0
Rottedam
Ik ben in het bezit van een ZX6-R 2005. Ik heb interesse in een Akra. einddemper.
Nu heb ik gezien dat er 2 varianten zijn de street-legal (met db-killer en E keur) en de open demper van akra.

Ik vind geluid leuk en ben bang dat de sound van die met db-killer zal tegenvallen.

Heeft iemand ervaring met een van deze dempers.
 
db-killer kan je eruit halen........dan heb je hetzelfde geluid als die standaard zonder db-killer wordt geleverd
 
Door MaRRioBlade op 19-09-2006 16:23




Quote:
Op dinsdag 19 september 2006 16:21 schreef MarcoZ het volgende:
db-killer kan je eruit halen........dan heb je hetzelfde geluid als die standaard zonder db-killer wordt geleverd




en wat een geluid




Heeft er iemand een voorbeeld Filmpje of geuids fragm.
 
Ik ben in het bezit van een ZX6-R 2005. Ik heb interesse in een Akra. einddemper.
Nu heb ik gezien dat er 2 varianten zijn de street-legal (met db-killer en E keur) en de open demper van akra.

Ik vind geluid leuk en ben bang dat de sound van die met db-killer zal tegenvallen.

Heeft iemand ervaring met een van deze dempers.

Heb hem zelf ook met Akra op mijn zx6 2005, echt een supergeluidje, maar je kunt hem net zo goed zonder killer kopen, want die doe je er toch nooit in.
 
Ik ben volgend seizoen van plan op het circuit te rijden. Naar mijn weten is daar db killer verplicht ivm geluidsoverlast.
 
Terug
Bovenaan Onderaan