Welke auto's zijn gevaarlijk voor motoren in het verkeer ?

welk merk/type vind je gevaarlijk

  • Volvo

    Stemmen: 8 3,4%
  • Mercedes

    Stemmen: 1 0,4%
  • Nissan

    Stemmen: 1 0,4%
  • Busjes

    Stemmen: 23 9,7%
  • Kia

    Stemmen: 2 0,8%
  • Citroen

    Stemmen: 5 2,1%
  • Ford Ka

    Stemmen: 7 3,0%
  • Post bezorgers

    Stemmen: 2 0,8%
  • anders..

    Stemmen: 6 2,5%
  • Alle automobielen, je moet gewoon goed opletten op de motor

    Stemmen: 182 76,8%

  • Totaal aantal stemmers
    237
particulier bereden Berlingo's en Kangoo's... Krijg iedere keer weer een hartverzakking als er zo één opdoemt.
Wat die voor verkeerssituaties weten te creeeren soms, om maar te zwijgen over het structureel te langzaam rijden...

Iedereen rijdt 50, en zij voegen dan met 25 in
Je rijdt op een provinciale weg 80, komen zij va nrechts en ze smijten hem er met 30km/h voor...en 6 kilometer later rijden ze al wel 60.
Over 60 gesproken. Harder gaan die Berlingo's en Kangoo's toch niet?

Ik heb zelf jaren Caddy en Kangoo gereden, en ik weet dat ze best wel willen lopen hoor :+
 
En oudere mensen die zonder reden remmen en daarna weer verder rijden. Dat zie ik soms zelfs op de snelweg... :\
 
wat mij betreft: altijd rijden alsof ze je niet zien, dus dubbel opletten
 
denk zwarte auto`s . stond vorige week in zo`n krantje dat zwarte auto`s meeste kans hebben op een crash. :P
 
Zo lang op mf en dan toch zo'n reactie.... Bedenk nog eens goed wat voor topics er nog meer zijn geweest. al is deze ook niet echt van niveau...

Ik besef dat het geen lichtzinnige kwalificatie is. Maar ook na een nachtje erover slapen sta ik er nog steeds achter.
 
Laatst bewerkt:
beste collega-motorrijders,

vlak vooral jezelf niet uit als een gevaar, iedereen heeft wel eens minder briljante acties.
zag vanmiddag weer een idioot op een bmw inhalen over de vluchtstrook en vervolgens
zonder te kijken en knipperlicht te gebruiken invoegen.
 
Bij de titel van dit topic, moest ik denken aan een filmpje die ik onlangs had gezien.

FILMPJE



Dus, welke auto's zijn gevaarlijk voor motoren in het verkeer?;
omaatjes in combinatie met SUV's.
 
Laatst bewerkt:
Kwam gister ook weer zon BMW kantoor sukkel tegen, zit op de A13 een beetje dom links te rijden, om vervolgens een stukje naar de rechterbaan te gaan om vervolgens weer lekker over de 2 banen te gaan slingeren.
Was met de auto en toen meneer eindelijk rechts zat was t wel weer duidelijk, met z`n suffe kop weer aan t bellen en weet ik het wat allemaal aan t doen :z

Over het kleurtje gesproken, volgens mij zijn het niet de zwarte auto`s maar juist de licht gekleurde die vaker tot botsing komen :9
 
Kwam gister ook weer zon BMW kantoor sukkel tegen, zit op de A13 een beetje dom links te rijden, om vervolgens een stukje naar de rechterbaan te gaan om vervolgens weer lekker over de 2 banen te gaan slingeren.
Was met de auto en toen meneer eindelijk rechts zat was t wel weer duidelijk, met z`n suffe kop weer aan t bellen en weet ik het wat allemaal aan t doen :z

Over het kleurtje gesproken, volgens mij zijn het niet de zwarte auto`s maar juist de licht gekleurde die vaker tot botsing komen :9

Dus naast de snelheid ( rood is sneller) zegt de kleur ook iets over het gevaar van de bestuurder? Ik ben benieuwd wanneer dat in andere topics naar voren gaat komen......

- doorrijders
- zomerrijders
- zondagsrijders;
- bmw rijders;
-zwartrijders? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan