Welke band voor de gixxer 600 k1?

Microdude

Die hard MF'er
20 jan 2003
366
0
Winsum (Groningen)
Hallo

Ik moet nieuwe bandjes hebben voor mijn k1.
Ik ben de laatste tijd wat aan het rondvragen wat het beste is. Het beste is natuurlijk de michelin pilot power, maar die is zo weg.

Een kennis van mij heeft laatst bij een motorzaak ook nieuwe banden gekocht, en die hebben gezegd dat de michelin pilot road goed genoeg zijn voor op de weg, en wanneer je op circuit wilt rijden je de pilot power nodig hebt.

Klopt dit een beetje? De pilot road hebben een hard middenstuk en de zijkanten van zacht rubber toch?

Graag jullie reacties hierover, of dit goed of niet goed is. !

Alvast bedankt!
 
Twee ex-collegas van me reden iedereen zoek op een trackdag met hun Suzi TL1000R'en en Pilot Roads dus je moet wel extreme dingen van plan zijn voor weggebruik om er mee in problemen te komen. :+
Elke band heeft zo z'n eigen kenmerken en "gevoel" wat je wel of niet aanstaat (of denkt aan te staan), maar blaat niet met alle schapen in de kudde dat je beslist Pilot Powers nodig hebt om een beetje fatsoenlijk vooruit te komen, moderne sport-tour banden hebben alle grip voor de weg die je nodig hebt en doen dat langduriger en voor lagere kosten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan