welke band?

Jimmy Mokum

Die hard MF'er
19 jun 2006
302
0
Ik moet nieuwe banden hebben voor me meisie,een banditje 650.2006
Ik rij het hele jaar door(ook met regen),ik kan kiezenuit pilot road(michelen?)en een brigestone 020 welke is de beste keuze?,mocht jij ervaring hebben met een van deze banden laat het me ff weten.
Ik heb dus geen race-band nodig,maar een goeie band met veel grip,vooral met REGEN.thx.Jim.
 
Pilot Road.

Is zeer geschikt in nat weer, beter dan de 020
Droog weer maakt niet veel.

Beide gaan erg lang mee.
Mijn wuuffie reed 20.000 met de pilot road.
Ik denk dat 020 iets langer mee gaat.
Zelf heb ik in de 020 bij nat weer minder vertrouwen.

Het was wel het oude type 020. Nu heb je de 020 NT.
Hoe die zich houd ? Geen idee. Ik denk dat ie verbetert is.
 
Laatst bewerkt:
Pilot Road.

Is zeer geschikt in nat weer, beter dan de 020
Droog weer maakt niet veel.

Beide gaan erg lang mee.
Mijn wuuffie reed 20.000 met de pilot road.
Ik denk dat 020 iets langer mee gaat.
Zelf heb ik in de 020 bij nat weer minder vertrouwen.

Het was wel het oude type 020. Nu heb je de 020 NT.
Hoe die zich houd ? Geen idee. Ik denk dat ie verbetert is.


:^

Heb nu voor een Pilot Road en achter een BT020.
Merk bij erg nat weer nogal eens dat achter gaat 'kwispelen',
als 'ie op is zal ik er wel een Road opgooien.
 
Als ik zo rondlees dan heeft de pilot road ongeveer net zoveel grip(of meer) als(dan) een 020.

020's gaan iig niet lang mee... Ik heb nooit meer dan 6000km kunnen halen met een achterband..

Ik rijd nu met pilot powers(heb inmiddels ook een andere rijstijl) en die gaan net zo lang mee als 020's bij mij, alleen hebben ze heel veel meer grip.
 
mpp erop die gaan redelijk lang mee op jouw bike en als je ze uit spanje haalt kosten ze weinig betaal daar voor mijn 1000rr 120/190 220 euri. En hebben veel meer grip als de 020 en warmen sneller op en zijn veel beter in de regen, had eerst 010 achter maar die stapte vaak langszij maar de mpp niet ook niet in de regen! Fijne band met redelijke levensduur. Rij woon/werk met mijn blade zo n 12.000 pj. En hij wordt niet 4kant zoals een 020!
 
Beste Mattieu,ik wil alleen weten wat een goeie band keuze voor me is,zoals je kunt zien rij ik op een BANDIT!!!en niet op een kanon!
Je opmerkingen dat je maar 6000km rijd met een bandje, zijn dan ook totaal niet relevant/intressant!!!!!,ik zit hier niet om macho-verhaaltjes telezen,maar om erachter tekomen wat een goede band keuze voor me is!
Mattieu LEZEN!!!
 
Hij geeft enkel aan dat een 020 minder fijn rijd dan een mpp (en mpr?) en dat dat niet direct betekent dat de 020 langer meegaat.

Zelf heb ik wel 12000 gereden met een 020 maar toen reed ik nog vrij rustig. Sinds een tijdje heb ik een set mpp's en die zijn stukken beter! Met een 020 in de regen moet je echt oppassen! hard rechtuit optrekken kan zelfs op asfalt voor een spinnend achterwiel zorgen. En op droog asfalt kan je het voorwiel blokkeren met een 020. mpp is veel beter in de regen en geeft ook in de bochten enorm veel meer vertrouwen.

Lees nog eens wat over mpp's, ik heb er geen slechte verhalen over gehoord en dat zegt me genoeg!

ik rijd bandit 600 trouwens..
 
Als jij vanuit Amsterdam mee wilt rijden naar de MM in september.... Pilot Power. _O-

Maar anders doe je gewoon wat anders.... Pilot Sport is ook een toppertje.... en een breezer ananas

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan