Welke banden gebruiken jullie

Welke banden

  • Brigstone BT 014

    Stemmen: 4 11,4%
  • Metzeler Sportec M3

    Stemmen: 1 2,9%
  • Michelin pilot power

    Stemmen: 19 54,3%
  • Pirelli Diablo

    Stemmen: 6 17,1%
  • andere

    Stemmen: 5 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    35
Slicks })

Ik zal je wachttijd besparen en vast zeggen dat de meeste mensen op pilot power rijden, daarna BT014. Gezien pilot power veel beter is zou ik die nemen.

Ennnnn :W :W :W
 
Ik rijd nu nog met de BT014 R/J maar na deze ga ik denk eens een andere proberen, waarschijnlijk de Pilot power :] :W

Ik heb ook ergens gelezen dat er een nieuwe sportband zou wezen met in het loopvlak een wat harder compound en aan de zijkanten wel zacht compound lijkt me ook wel wat, maar bekijk het wel als het weer zover is :Y
 
Voor rij ik nu nog op 1 of andere Brigstone band maar wordt zeer binnenkort vervangen voor een MPP. Ik moet nog even zien of die band zijn goede verhalen waar maakt.

Achterop zit een Pirelli MTR24.
 
MPP en gingen bij mij 9925km mee, en nee niet oma-style 8-) . Gewoon een kwestie van de juiste spanning.
 
Ik rijd nu nog met de BT014 R/J maar na deze ga ik denk eens een andere proberen, waarschijnlijk de Pilot power :] :W

Ik heb ook ergens gelezen dat er een nieuwe sportband zou wezen met in het loopvlak een wat harder compound en aan de zijkanten wel zacht compound lijkt me ook wel wat, maar bekijk het wel als het weer zover is :Y


De michelin pilot power is het loopvlak ook van een harder compound en de zijkanten van een zachter compound................
 
Op het icoontje lijkt het dat je een GSX-R rijdt, of misschien vind je het een mooie machine of mooie wheelie...

anyway, als je lid bent van GSX-R contact, dan hebben ze een mooie aanbieding op 12 augustus van diverse banden :

LET OP ! SETPRIJS 120/70/17 en 180/55/17
(andere maten ook leverbaar maar dan worden ze iets duurder)

Bridgestone BT 014 of Pirelli Diablo Supercorsa €165,
Michelin Pilot Power €180,-
Michelin 2 CT €250,-
Losse voorband €85,- (met uitzondering van de 2CT )
Losse achterband €100,- (met uitzondering van de 2CT )

Prijzen zijn exclusief montage... montage komt geloof ik op €15,- (12 augustus is alleen het bestellen, (de banden worden enkele weken later pas geleverd).

Ikzelf heb nu de Bridgestone BT-014, maar ik ga de Michelin 2 CT proberen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan