Welke banden moet ik kopen?

AnaRki

MF'er
28 sep 2003
83
0
Antwerpen
hey,


ik heb momenteel 5400 km erop zitten met men kawa ZX6r en mijn achterband heeft in het midden bijna geen profiel meer! is dit normaal na 5000km? ik heb geen flauw idee hoelang je kan rijden op een nieuwe band. Ik heb een vrij sportieve rijstijl en rijd veel in de stad en op snelweg.
ik wil een nieuwe achterband laten steken maar ik heb geen flauw idee welk merk het beste voor mijn geval zou zijn. Momenteel heb ik Bridgestone BT014 erop staan.

alle info en hulp zijn welkom!


:]
 
hey,


ik heb momenteel 5400 km erop zitten met men kawa ZX6r en mijn achterband heeft in het midden bijna geen profiel meer! is dit normaal na 5000km? ik heb geen flauw idee hoelang je kan rijden op een nieuwe band. Ik heb een vrij sportieve rijstijl en rijd veel in de stad en op snelweg.
ik wil een nieuwe achterband laten steken maar ik heb geen flauw idee welk merk het beste voor mijn geval zou zijn. Momenteel heb ik Bridgestone BT014 erop staan.

alle info en hulp zijn welkom!


:]

Gewoon dezelfde :Y
En als je veel sprint en afentoe burnt is het normaal ja ;)

Anders MPP :Y
 
300 pleuro's voor een achterband alleen of voor een setje?

ik neem mijn bochten wel vrij sportief... niet altijd een kneedown maar ik wil toch een band die veilig aanvoelt in de bochten
 
vraag gewoon even na bij je eigen dealert. MPPs zijn op zich wel goede banden (understatement!) maar het zijn nog steeds vrij zachte banden. oftewel, die slijt je gewoon weg op het midden.

en 300 pleuro hoeft een setje banden echt niet te kosten, zeker niet de tourbandjes! kijk maar eens op www.debandenman.nl (nee, geen aandelen :P ).

De ContiForceMax (zie foto) is een goed alternatief voor onder andere de Bridgestone BT020, Michelin Pilot Road en Pirelli Diablo Strada. Kortom een sportieve band waarmee ook kilometers mee kunnen worden gereden!
ContiForceMax set: 120/70 ZR17 + 180/55 ZR17 Nu slechts 231,- Euro
 
hey,


ik heb momenteel 5400 km erop zitten met men kawa ZX6r en mijn achterband heeft in het midden bijna geen profiel meer! is dit normaal na 5000km? ik heb geen flauw idee hoelang je kan rijden op een nieuwe band. Ik heb een vrij sportieve rijstijl en rijd veel in de stad en op snelweg.
ik wil een nieuwe achterband laten steken maar ik heb geen flauw idee welk merk het beste voor mijn geval zou zijn. Momenteel heb ik Bridgestone BT014 erop staan.

alle info en hulp zijn welkom!


:]


hoeveel moeten er nog komen............ :Z :z
 
ik heb momenteel 5400 km erop zitten met men kawa ZX6r en mijn achterband heeft in het midden bijna geen profiel meer! is dit normaal na 5000km? ik heb geen flauw idee hoelang je kan rijden op een nieuwe band. Ik heb een vrij sportieve rijstijl en rijd veel in de stad en op snelweg.
ik wil een nieuwe achterband laten steken maar ik heb geen flauw idee welk merk het beste voor mijn geval zou zijn. Momenteel heb ik Bridgestone BT014 erop staan.

:]

Zo te lezen ben je geen bochten rijer. Dus neem een toerband. B.v. Pilot road, BT 020 of Road attack.

Deze banden hebben genoeg grip in bochten voor jouw rijstijl.
En gaan aanmerkelijk langer mee. Ik versta met sportief - geen schaamrand.
Heb je die nu wel op je band, dan is de keuze niet zo moeilijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan