Welke banden op die husq??

20 sep 2004
59
0
Oudenburg
Ik ben van plan van een husq te gaan kopen maar ik moet nog kijken voor een deftige achterband en mssn wel een nieuwe voorband ook..Wat is het best voor deze tijd van het jaar en wat in de zomer??Er liggen sm velgen op dus het gaat niet om endurobanden..Greetz!!
 
conti`s supermotards goeie verhalen over gehoort,en maxxis zelf prima ervaring mee :} ,allebij speciaal voor de supermoto gemaakt!! bij bonmotoren zijn de conti`s in de aanbieding trouwens(www.bonmotoren.nl)
 
anders dan wat Guz zegt vind ik een intermediate van maxxis voorop een super goed bandje.... achter schijnen ze niet denderend te zijn, maar maxxis voor icm een normaal plakbandje achterop rijdt gewoon goed :)
 
Ga naar een bandenboer en vraag of hij banden heeft liggen met een spijker erin.
die krijg je bijna of helemaal gratis, en je hebt toch een binnenband.
 
Ik vind de maxxis banden ERG slecht.
Sturen slecht, warmen slecht op, gaan extreem kort mee en kosten hetzelfde/meer dan echte banden.

Kijk es of je aan de pirelli scorpion syncs kunt komen, top banden.
Anders zijn de pirelli diablos ook goed, michelin pilot powers doen het in de koude nattigheid ook erg goed.
 
Ik vind de maxxis banden ERG slecht.
Sturen slecht, warmen slecht op, gaan extreem kort mee en kosten hetzelfde/meer dan echte banden.

Kijk es of je aan de pirelli scorpion syncs kunt komen, top banden.
Anders zijn de pirelli diablos ook goed, michelin pilot powers doen het in de koude nattigheid ook erg goed.
Over welk type maxxis heb je het dan?
Over de wegbanden of over slicks?
Zo slecht vind ik die maxxis slicks helemaal niet, ze hebben in ieder geval veel meer grip dan welke wegband dan ook (als de weg droog is)
Wel vind ik de dunlop slicks iets beter.
 
guus heeft de intermediates geprobeerd....
:?
Ik heb goldspeeds eronder gehad, en als SM's met maxxis rijden gaat het bijna altijd over goldspeeds.

ik zie dat ze het nu Presa noemen... moeilijk om het te vergelijken met waarmee ik reed.


en je weet dat ik alleen op straat rij, en ik ga echt niet met slicks op straat rijden.
 
Laatst bewerkt:
:?
Ik heb goldspeeds eronder gehad, en als SM's met maxxis rijden gaat het bijna altijd over goldspeeds.

ik zie dat ze het nu Presa noemen... moeilijk om het te vergelijken met waarmee ik reed.


en je weet dat ik alleen op straat rij, en ik ga echt niet met slicks op straat rijden.
Maar waren dat nou intermediates of wegbanden?
Ik rijd wel met slicks op de weg maar ik rijd dan alleen voor de lol, dus als het regent laat ik hem thuis.
 
:?
Ik heb goldspeeds eronder gehad, en als SM's met maxxis rijden gaat het bijna altijd over goldspeeds.

ik zie dat ze het nu Presa noemen... moeilijk om het te vergelijken met waarmee ik reed.


en je weet dat ik alleen op straat rij, en ik ga echt niet met slicks op straat rijden.
rijd jij dan zo extreem met die fiets van jouw(op straat ook nog wel??)dat je die megagrip daadwerkelijk nodig hebt??knap hoor :} volgens mij zoekt die beginnende sm rijder gewoon een goed bandje,geen kampioen`s band zoals jij die nodig bent :9 alfred j,waar ik de 660 van heb heeft zeer slechte ervaring met de (standaard) pirelli`s,de conti zijn ok
 
ik denk dat de conti`s niet erg fijn zijn met een natte baan,omdat er aan de zijkant geen profiel zit(dus als je goed plat gaat,rijd je op het slickgedeelte)
 
ik denk dat de conti`s niet erg fijn zijn met een natte baan,omdat er aan de zijkant geen profiel zit(dus als je goed plat gaat,rijd je op het slickgedeelte)

In de regen druk je de machine toch niet zo plat als met droog weer.
Ik durf tenminste niet tot de rand te gaan met nat weer. Heb ik niet echt vertrouwen in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan