welke bandenwarmers?

wooney

Die hard MF'er
15 jun 2014
344
93
Ik wil nieuwe bandenwarmers kopen, maar welke?
Ik zoek el warmers die echt goed warm worden. Minimaal 80 graden.
Wat adviseren jullie?
 
Prijs zegt volgens mij niet alles. Maar ik begrijp wel dat je voor onder de € 150 niets koopt, maar € 400 vind ik ook weer heel veel
 
Ik ben niet bekend met Constands warmers, maar het gedeelte over elastiek hierboven kan ik beamen. Na anderen die een touwtjes variant hebben geholpen te hebben was ik iedere keer weer superblij zelf elastiek te hebben. Qua pasvorm, maar vooral ook qua gebruikersgemak.
 
mocht iemand interesse hebben in een setje constands bandenwarmers, ik verkoop een setje. Kosten 150 euro ex verzenden :)
Reden is onverwachts stoppen met de hobby (rug gebroken). Gaat om de warmers met 3 standen. Zijn in nieuwstaat.
 
Ik ben ook opzoek naar een setje bandenwamers.

Ik rij nu een 2 dagen per jaar maar wil dit in de toekomst naar 5/8 dagen per jaar gaan vrij rijden.
Kortom ik hoef niet hele dure bandenwarmers budget rond de €200,-.

Op internet kwam ik deze test tegen:
Motorrad ELF MOTORRAD-REIFENWÄRMER IM VERGLEICHSTEST

Daaruit kwamen de volgende warmers goed uit:
Motorrad Racing Grün Superbike Reifenwärmer (€185,-)

Deze komen goed uit de test, volgens mij het enige nadeel is het touwtje (lees net dat deze ook elastiek hebben), en de maximale temperatuur van 80C.

Kortom hoe onhandig is het touwtje en is 80 graden voldoende?
Of kan ik beter de volgende Constands kopen die waarschijnlijk wat handiger zijn in gebruik:
Motor Bandenwarmers ConStands Superbike 60-80 C Paar Zwart (€199,-)
Of deze welke net iets heter worden:
ConStands motorfiets bandenwarmers 60-80-95 C set front en achter wiel (€210).

Bewerking 10:59
 
Laatst bewerkt:
Die ConStands van 60-80-95c heb ik en doen het zeer goed!

Ik kan me alleen herinneren dat ik ze veel goedkoper had dan die 210 euro maar het is alweer even geleden...
 
Ik heb inderdaad ook die van constands maar dan de 60/80° ooit gekocht voor 125 euro nieuw.
Bevallen super goed en zou zo weer een setje nieuwe kopen.
Kwam er achter dat ze zelfs of een 200/60r17 band kunnen :]
 
Ik heb liever bandenwarmers die zeggen 95c te halen en dat het lager uitvalt dan hetzelfde met warmers die maar tot 80c gaan en daardoor je band niet goed op temperatuur komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan