Welke Batwing VT1100 ACE

MartVisser

Rookie
30 jun 2015
7
2
Goedemiddag,

Ik wil een batwing plaatsen op mijn VT1100 C2. Hebben jullie aanraders?

Dank!
 
Er zit nogal prijsverschil in die dingen dus mocht je een budget hebben dan maakt de keuze dat makkelijker.
Verder is het een kwestie welke de minst lelijke is.
 
Batwing ??????? dat was toch iets uit de stripboeken .:?
Nee, Sons of Anarchy.
1688979308849.png
 
Laat TS toch gewoon doen wat hij mooi vindt. In hoeverre er fabrikanten van die dingen zijn die als goed of minder goed bekend staan zou ik niet weten. Waarschijnlijk kom je uit op een universele die je pas moet (laten) maken voor je motor. Zoek dus iets uit wat je mooi vindt. Kijk ook eens rond op tweedehands markten. Er zijn er ook zat die die dingen juist van de motor halen.
 
Probeer eens op het forum van de Shadowmotorclub of de facebookpagina van de VT1100 groep.
Er zijn er meerdere die met een batwing rijden.
 
Smaken verschillen
Probeer eens op het forum van de Shadowmotorclub of de facebookpagina van de VT1100 groep.
Er zijn er meerdere die met een batwing rijden.
Dank je. Wist niet dat die bestonden. Fijn een zinnige reactie. Ik ga daar even kijken.
 
Laat TS toch gewoon doen wat hij mooi vindt. In hoeverre er fabrikanten van die dingen zijn die als goed of minder goed bekend staan zou ik niet weten. Waarschijnlijk kom je uit op een universele die je pas moet (laten) maken voor je motor. Zoek dus iets uit wat je mooi vindt. Kijk ook eens rond op tweedehands markten. Er zijn er ook zat die die dingen juist van de motor halen.
Dat!
 
Zoek eens op de memphis batwings, zijn dus ook met de snelbevestigers, dus korte ritten, ding er zo af, langere ritten ding binnen een paar seconden er weer op
 
Terug
Bovenaan Onderaan