Welke bedrijven leveren 25kw begrenzing?

T_Gixxer

MF veteraan
11 mrt 2011
1.641
0
IJmuiden
Er zullen vele voor me zijn gegaan, die hun motor willen begrenzen op 25kw.

Ik weet alleen niet hoe het zit met de regels qua reclame.
Wat ik bedoel, of we geen lijstje kunnen maken van bedrijven die je motor kunnen begrenzen, met daarin hoeveel dit kost (en evt duur voor de klus is geklaard). Hoe deze wordt begrensd, en of je verzekering ermee akkoord gaat (geen gasbegrenzing bijv).

Ik zoek iets in de buurt van Haarlem, waar ik mn motor kan begrenzen. Mn budget wat dat betreft is het liefst zo klein mogelijk (wel bussen in inlaat en uitdraai gewenst).

Dan heb ik het ook over oude motoren, die op uitdraai verzekerd moeten worden ipv typegoedkeuring. :)

Mocht iemand iets voor me weten, PB me ;)
 
Er zullen vele voor me zijn gegaan, die hun motor willen begrenzen op 25kw.

Ik weet alleen niet hoe het zit met de regels qua reclame.
Wat ik bedoel, of we geen lijstje kunnen maken van bedrijven die je motor kunnen begrenzen, met daarin hoeveel dit kost (en evt duur voor de klus is geklaard). Hoe deze wordt begrensd, en of je verzekering ermee akkoord gaat (geen gasbegrenzing bijv).

Ik zoek iets in de buurt van Haarlem, waar ik mn motor kan begrenzen. Mn budget wat dat betreft is het liefst zo klein mogelijk (wel bussen in inlaat en uitdraai gewenst).

Dan heb ik het ook over oude motoren, die op uitdraai verzekerd moeten worden ipv typegoedkeuring. :)

Mocht iemand iets voor me weten, PB me ;)

Elke motorzaak kan het. Wil je het goed hebben moet je er 1 met een bank hebben om te controleren en de uitdraai te maken.

En als mensen iets weten moeten ze je niet een PB sturen maar het hier posten, je wil toch een lijst maken?
 
Laatst bewerkt:
Elke motorzaak kan het. Wil je het goed hebben moet je er 1 met een bank hebben om te controleren en de uitdraai te maken.

En als mensen iets weten moeten ze je niet een PB sturen maar het hier posten, je wil toch een lijst maken?

Ik bedoel juist motoren van voor 2004, welke geen 25kw type goedkeuring hebben, en je het liefst laat begrenzen door een bedrijf met een testbank. Zo om gezeur te voorkomen.

Aan de ene kant zal het elke beginnende motorrijder wel helpen, om te zien welke het goedkoopst en evt dichtst in de buurt zit. Maar om alle bedrijfsnamen hier neer te gooien, met de prijzen erbij, neigt ook weer naar spam. Dat valt een beetje tegenstrijdig uit. :/
 
Ik bedoel juist motoren van voor 2004, welke geen 25kw type goedkeuring hebben, en je het liefst laat begrenzen door een bedrijf met een testbank. Zo om gezeur te voorkomen.

Aan de ene kant zal het elke beginnende motorrijder wel helpen, om te zien welke het goedkoopst en evt dichtst in de buurt zit. Maar om alle bedrijfsnamen hier neer te gooien, met de prijzen erbij, neigt ook weer naar spam. Dat valt een beetje tegenstrijdig uit. :/

en het verschilt toch zo erg per type motor dat zo'n lijst inderdaad niet haalbaar is :Y
 
en het verschilt toch zo erg per type motor dat zo'n lijst inderdaad niet haalbaar is :Y

het zal wel schelen dat je weet welke bedrijven het doen, en dan kan je die nog nabellen.
De prijzen zullen wel niet kloppen, maar je zal wel een indicatie hebben welke goedkoper is (naast vermelding hoeveel cilinders en wat voor begrenzing).
 
Ik bedoel juist motoren van voor 2004, welke geen 25kw type goedkeuring hebben, en je het liefst laat begrenzen door een bedrijf met een testbank. Zo om gezeur te voorkomen.

Aan de ene kant zal het elke beginnende motorrijder wel helpen, om te zien welke het goedkoopst en evt dichtst in de buurt zit. Maar om alle bedrijfsnamen hier neer te gooien, met de prijzen erbij, neigt ook weer naar spam. Dat valt een beetje tegenstrijdig uit. :/

Spam? Waarom? Spam is het pas als je continu voor 1 bedrijf staat te schreeuwen. Nu bied je een vergelijk.
 
Ik heb mijn motor laten ombouwen naar 25kw bij bernard motoren in Dokkum, en geen moment spijt van gehad geweldige prijs, goede sfeer en als er wat is kan je altijd langskomen en word er niet gelijk gezegd oh dat moet vervangen worden zoals bij motoport maar van oh dit al geprobeerd etc oftewel een aanrader :)
 
Ik heb mijn motor bij motoport in echt gekocht, het begrenzen deden ze kostenloos en straks terugzetten is ook voor noppes.

Is gedaan met busjes voor de inlaat die TUV gekeurd zijn, ook een heel document bij gekregen dat ik bij m'n papieren bewaar.

Ik weet niet waar er nog meer motoports liggen maar ik neem aan dat de service overal wel vergelijkbaar is.
 
Laatst bewerkt:
Ik maak het even makkelijk

Jeroen vd Meer
150 euro, incl uitdraai.
Voor een GSXR 600 uit 1998 (4cil)
 
Terug
Bovenaan Onderaan