Welke beginners motorlaars

Ik heb op de motorbeurs een paar Falco laarzen gekocht en deze waren €75,-. Misschien oude collectie, maar ik vind ze mooi, ze zijn breed en zitten lekker, dus prima voor mij.
Misschien is er binnenkort wel een soort beurs bij jou in de buurt waar je vele soorten laarzen kan passen...
Prima laarsjes hoor. Heb er voor mijn huidige laarzen 2 jaar waterdicht plezier van gehad. :)
 
Heel veel passen... iedere voet is anders, dus er is geen goed advies. Ik krijg ontzettend zere poten in dure laarzen, dus ik moet goedkopere schoenen kopen, terwijl ik die echt niet altijd even tof vindt -O-
 
Ik zou wel wat meer geld uitgeven voor laarzen.. Zeg een 150-200 euro.. Als je een paar duurdere laarzen koopt met bijvoorbeeld vervangbare toe-sliders dan heb je daar lang plezier van.. IK weet niet wat je gaat rijden, maar ik ga regelmatig met mijn voet over de grond omdat ik mijn voeten nog niet altijd goed plaats op de steppies... Nu kan ik over een tijdje die toe-sliders vervangen en zijn mijn laarzen gewoon nog als nieuw..

Ik heb Oxtars gekocht, moesten 179 kosten, heb ze voor 150 meegenomen (
 
Heel veel passen... iedere voet is anders, dus er is geen goed advies. Ik krijg ontzettend zere poten in dure laarzen, dus ik moet goedkopere schoenen kopen, terwijl ik die echt niet altijd even tof vindt -O-
Ik krijg een ontzettende pijn in mijn portemonnee van dure laarzen. Vindt ik ook niet even tof :N

Maar goed... het is het uiteindelijk wel waard :+
 
dit is ook wel een :9~ laars om te beginnen
full
 
haha, das een goeie Andor :) lijkt me toch wel een beetje glad hier en daar.... om over bescherming nog maar niet te beginnen.. :P

Ik rij zelf al 2 jaar op mijn kissies rond, Ik heb ze ooit nieuw gekocht voor 90 euries en ze zijn nog steeds waterdicht (wel goed onderhouden) en het loopt heerlijk!
 
Heel erg bedankt voor alle reacties alvast!
dit heeft toch al wel geholpen!
weten jullie of er binnenkort misschien ergens beurzen zijn in de buurt van gouda? (rotterdam)
ik ga binnenkort maar is naar een motorzaak op goed te passen!
tips voor zaken met groot assortiment laarzen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan