Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik tank nog bij esso ofzo, waar 't er al in zit. Daar is 't alleen bij 98, vandaar.Waarom geen 95 met neplood roest?? Neplood is toch gewoon uit een flesje?
Die dingen lopen toch op kolen??????
Doe dat dan maar voor je laat afstellen, donderdag.Ah, kijk.
Denk dat ik dan maar gewoon 95 tank, en wat extra lood erbij in gooi.
Doe dat dan maar voor je laat afstellen, donderdag.
Moet ik wel eerst even een flesje "Neplood" kopen. Bij de Shell hebben ze dat niet geloof ik.
Veel lood (aanbrengen onder tank en achterspatbord) is het ideale low-budget verlagings-setje voor brikken !! Nog meer lood, en je hebt een alternatief 25Kw kit voor de beginners.
Ik ben over de streep...Gewoon Euro Loodvrij 95. Kan prima. Alle Honda sohc4's vanaf '69 hebben geharde klepzittingen (da's hetgene dat evt. lood nodig zou hebben). Kan dus allemaal prima. Het enige verschil tussen 98 en 95 is de klopvastheid. Mocht je motor gaan 'pingelen' met 95 (een beetje als een diesel klinken dus) dan moet je 98 d'r in gooien. Anders maakt het geen enkel verschil.
Het octaangehalte verhoog je niet door er lood(-vervanger) aan toe te voegen. Het enige waar lood voor zorgt is het heel houden van je klepzittingen. Het octaangetal zorgt voor een hogere klopvastheid, en heeft met (je raadt het al) met het gehalte octaan in je benzine te maken. Kijk je BINAS er nog maar eens op na
Ik heb dr niet echt verstand van hoor, maar:Het octaangehalte verhoog je niet door er lood(-vervanger) aan toe te voegen. Het enige waar lood voor zorgt is het heel houden van je klepzittingen. Het octaangetal zorgt voor een hogere klopvastheid, en heeft met (je raadt het al) met het gehalte octaan in je benzine te maken. Kijk je BINAS er nog maar eens op na