welke beste keus voor ombouw

Rubbere Ronnie

MF veteraan
28 jan 2004
4.754
35
in de buurt van Enschede
Omdat mijn eigen motor onlangs gestolen is(en ik eigenlijk niet kan zonder motor) ben ik nu al weer aan het kijken voor een ander.
Wil niet weer een hele dure fiets kopen maar wel een mooie dus ga ik hem zelf maar ombouwen tot een streetfighter.
Maar wat is nou de beste keus???
zit zelf te denken aan een fzr1000 of een gsxr1100.
Dit omdat ze beide goed te betalen zijn en omdat ze genoeg power hebben.
de enige eis die ik heb is dat ik er een R1 achterkant op wil zetten en als ik me niet vergis kan ik bij de gsxr de hele subframe over zetten(lassen)
Ook kan je voor de gsxr veel streetfighter hebbedingetjes kopen

graag tips welke i.v.m met sterkte van het blok en dergelijke.

Alvast bedankt

of als er betere suggesties zijn, zijn deze natuurlijk ook welkom
 
wat dacht je van een bandit 1200?

ik hoor je nog zeggen bij die pomp... "als je een 1200 had, had ik misschien wel willen ruilen" :P

dingen zijn makkelijk te modden, kijk maar naar mijne.
en ik ben niet zo heel veel bezig geweest.
 
Je motor gestolen ??? Die je net had laten spuiten ??? Dat meen je toch niet ? Ik zag je vlgs mij van de week nog langsrijden ? Vertel eens ?? Of heb ik ergens een topic gemist waar het verhaal in verteld wordt?
 
Je motor gestolen ??? Die je net had laten spuiten ??? Dat meen je toch niet ? Ik zag je vlgs mij van de week nog langsrijden ? Vertel eens ?? Of heb ik ergens een topic gemist waar het verhaal in verteld wordt?
Hey max
Inderdaad die ik pas heb laten spuiten.
Heb geen verhaal hier geplaatst op m-f dus je kan het nergens hebben gelezen en ik ben inderdaad zateravond nog over de straatweg geknald.
Hij is later die nacht uit mijn tuin weggehaald '(
maar heb geen verhaal geplaatst want mijn pc was kapot.
 
Hey max
Inderdaad die ik pas heb laten spuiten.
Heb geen verhaal hier geplaatst op m-f dus je kan het nergens hebben gelezen en ik ben inderdaad zateravond nog over de straatweg geknald.
Hij is later die nacht uit mijn tuin weggehaald '(
maar heb geen verhaal geplaatst want mijn pc was kapot.
G%%*&^&(*%$#$, da's mooi klote zeg, was'ie een beetje fatsoenlijk verzekerd ?? Je hebt je motor er natuurlijk niet mee terug ( zeker de jouwe niet, zo gaaf gespoten ), maar het verzacht de pijn dan toch een beetje :(

Zal ogen en oren open houden !!!!!!!!!!!!!!
 
ik zou voor de gsx-r1100 gaan, maar dan wel de oliegekoelde, die hebben een onverwoestbaar blok. en ze zijn heel erg mooi te maken. R1 kont kan je altijd passend maken, ook op de fzr, als je maar handig genoeg bent. Ik heb zelf een gsxr750 helemaal verbouwd, ook met een r1 kont erop. zie hier:

113102
 
ik zou voor de gsx-r1100 gaan, maar dan wel de oliegekoelde, die hebben een onverwoestbaar blok. en ze zijn heel erg mooi te maken. R1 kont kan je altijd passend maken, ook op de fzr, als je maar handig genoeg bent. Ik heb zelf een gsxr750 helemaal verbouwd, ook met een r1 kont erop. zie hier:

(Afbeelding)

VERY NICE en ja bewust met hoofdletters :9 :9~
 
Ik denk dat ik toch van de winter maar een schade R1 op de kop probeer te gaan tikken voor relatief weinig.
Ben toch erg verliefd op de R1 en die is natuurlijk ook tot streetfighter om te bouwen
 
G%%*&^&(*%$#$, da's mooi klote zeg, was'ie een beetje fatsoenlijk verzekerd ?? Je hebt je motor er natuurlijk niet mee terug ( zeker de jouwe niet, zo gaaf gespoten ), maar het verzacht de pijn dan toch een beetje :(

Zal ogen en oren open houden !!!!!!!!!!!!!!
Hey max,
Was druk zeg rond 6 uur voor jullie deur, was van plan even te stoppen maar stonden denk ik zo'n 10 man voor de deur dus besloten om maar door te rijden.
Motor was wa+ verzekerd dus ook voor diefstal maar ik krijg natuurlijk de dagwaarde en dat zal niet meegerekend zijn met het spuitwerk.
Ik zie het over 20 dagen als de verzekeringsagent langskomt.
En des te langer ik nu zonder motor zit des te meer je erover na gaat zitten denken des te bozer je word. :(

Kom binnenkort wel weer eens een bakkie bij je doen.
 
Hey max,
Was druk zeg rond 6 uur voor jullie deur, was van plan even te stoppen maar stonden denk ik zo'n 10 man voor de deur dus besloten om maar door te rijden.
Motor was wa+ verzekerd dus ook voor diefstal maar ik krijg natuurlijk de dagwaarde en dat zal niet meegerekend zijn met het spuitwerk.
Ik zie het over 20 dagen als de verzekeringsagent langskomt.
En des te langer ik nu zonder motor zit des te meer je erover na gaat zitten denken des te bozer je word. :(

Kom binnenkort wel weer eens een bakkie bij je doen.
Je bent altijd welkom hoor, die mannen ( en vrouwen ) voor de deur hoorden zo'n beetje bij het interieur ( hoewel, als ze buiten stonden hoorden ze bij het exterieur ;) ), ook Triker en Chantay zaten er, Chantay liet een tattoo zetten op haar onderrug ( foto zal wel volgen in het "Tattoo en piercing" topic )
 
Streetfighter bouwen is NIET goedkoper als een SS opbouwen. Misschien zelfs wel duurder als je het mooi wilt doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan