Welke bike moet ik kiezen?

Geen dank :) Zou zonde zijn als je later spijt hebt van je aankoop..

Succes morgen!

Hornet is 4 cillinder btw ;)
 
Laatst bewerkt:
Welkom op het motor-forum !

Veel plezier hier !!




Groetjes Directeur :W

Ps: ik heb mijn collega's gevraagd of dit topic in het algemene deel mag staan.
 
Omdat het een 2 cillindertje is :)

2 Cillinders hebben over het algemeen meer koppel en minder pk, kijk eens naar het koppel van zo'n ding :)
En voor het leuke de vermogensafgifte over het gehele toerenbereik

Mijn R1100s heeft bij 2000 toeren al 90 nm beschikbaar... dat zal je niet snel bij een Supersport zien

Da's mooi man, ik denk dat die R1100S het ook erg goed als zijspan doet *O* :Y :}
 
Mijn Duc monster s2r800 heeft een superlichte koppeling omdat hij hydrolisch is. Alleen voor jouw lengte is het best een kleine fiets denk ik? Gewoon veel proefrijden zou ik zeggen.
En de wat nieuwere zijn best betrouwbaar, alleen vaak zijn ze wel wat duurder dan 4000.
Onderhoud kan je deels ook wel zelf doen, olie vervangen enzo is niet zo moeilijk.
 
Mijn Duc monster s2r800 heeft een superlichte koppeling omdat hij hydrolisch is. Alleen voor jouw lengte is het best een kleine fiets denk ik? Gewoon veel proefrijden zou ik zeggen.
En de wat nieuwere zijn best betrouwbaar, alleen vaak zijn ze wel wat duurder dan 4000.
Onderhoud kan je deels ook wel zelf doen, olie vervangen enzo is niet zo moeilijk.
Een hydraulische koppeling is niet per definitie superlicht :N
 
speed triple. de mijne heeft een mechanische koppeling, maar is vederlicht, kan met mijn pink koppelen :P

een speed triple uit 98 is overigens net zo snel op de 100 als een fireblade uit 98 daarna zal de fireblade uit gaan lopen -O-
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog een mooie bike te koop staan voor je.
Het is een Triumph speed triple t509 uit 1997.

Blijft een fantastisch apparaat zo'n 3 pitter
 
Masief 2001 en jonger dan moet je ook gekeken hebben naar de Honda X11.
Dat is wat je noemd masief, en op dat moment zijn tijd vooruit.
Koppel genoeg om schakellui te rijden en als je hem uitdaagt dan is er power
bijna zonder einde.
Een heerlijke naked en gemaakt tot en met 2002 er is zelfs een enkele te vinden
met een 2003 kenteken. Heel betaalbaar en betrouwbaar, veel motor voor je geld.
 
Tja, na je eerste rit op een 2cil weet je eigenlijk al of dat je favoriete type motor is. Ik vind het geen straf er op te rijden, maar heb meer met het soepele "turbine-achtige" karakter van een 4cil.

Bij de 4cils: heb je al eens gedacht aan een Fazer 1000? Vrij forse fiets met een oersterk blok.
 
Yes sir! Toch gaaf dat ik nu minder twijfel, denk meer aan 2 cilinders en ook echt naked, geen kuip dan. Ben principieel karaktertje, alles of niets. Ga morgen naar Motor Center Venlo waarschijnlijk, staan een Cagiva 650 en Hornet 600....
Ik hoop er wijzer van te worden.
Anyway, allemaal bedankt voor jullie raad en steun, toppie!!!!!!

kan je die alvast weg strepen. ik heb nog geen moment spijt van mijn hornet gehad, maar is en blijft toch een 4 cilinder
 
Terug
Bovenaan Onderaan