Daniell1987
MF veteraan
Geen dank Zou zonde zijn als je later spijt hebt van je aankoop..
Succes morgen!
Hornet is 4 cillinder btw
Succes morgen!
Hornet is 4 cillinder btw
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Welkom op het motor-forum !
Veel plezier hier !!
Groetjes Directeur
Ps: ik heb mijn collega's gevraagd of dit topic in het algemene deel mag staan.
Omdat het een 2 cillindertje is
2 Cillinders hebben over het algemeen meer koppel en minder pk, kijk eens naar het koppel van zo'n ding
En voor het leuke de vermogensafgifte over het gehele toerenbereik
Mijn R1100s heeft bij 2000 toeren al 90 nm beschikbaar... dat zal je niet snel bij een Supersport zien
Maar 2 cilinders lopen wel wat minder strak dan 4 cilinders
Die hebben als Triumph dealer ook de gulden middenweg staanGa morgen naar Motor Center Venlo
Een hydraulische koppeling is niet per definitie superlichtMijn Duc monster s2r800 heeft een superlichte koppeling omdat hij hydrolisch is. Alleen voor jouw lengte is het best een kleine fiets denk ik? Gewoon veel proefrijden zou ik zeggen.
En de wat nieuwere zijn best betrouwbaar, alleen vaak zijn ze wel wat duurder dan 4000.
Onderhoud kan je deels ook wel zelf doen, olie vervangen enzo is niet zo moeilijk.
Zou het?Da's mooi man, ik denk dat die R1100S het ook erg goed als zijspan doet
Dat heeft de R1100s ook niet neeEen hydraulische koppeling is niet per definitie superlicht
Yes sir! Toch gaaf dat ik nu minder twijfel, denk meer aan 2 cilinders en ook echt naked, geen kuip dan. Ben principieel karaktertje, alles of niets. Ga morgen naar Motor Center Venlo waarschijnlijk, staan een Cagiva 650 en Hornet 600....
Ik hoop er wijzer van te worden.
Anyway, allemaal bedankt voor jullie raad en steun, toppie!!!!!!