welke bike neem jij

welke bike neem je

  • yamaha r6 uit 99

    Stemmen: 26 34,2%
  • suzuki tl 1000 r uit 98

    Stemmen: 50 65,8%

  • Totaal aantal stemmers
    76

fallen

Rookie
18 okt 2004
21
0
noord-brabant
ik ga een nieuwe motor aanschaffen maar kan nog nie kiezen zijn totaal verschillend welke zou jij nemen een yamaha r6 uit 99 of een suzuki tl1000r uit 98
:]
 
Geen van beide. Dus jij wilt met de mening van een ander gaan rijden op een motor die een ander gaaf vind? Gewoon 2 proefritten maken en besluiten welke je wilt kopen. Er zijn nog wel meer fijne motoren naast deze twee.

De mening van een ander boeit niet.
 
De TL :P

Niks die saaie viercilinder van yama, doe maar de tweepitter van suzuki :9~
 
Geen van beide. Dus jij wilt met de mening van een ander gaan rijden op een motor die een ander gaaf vind? Gewoon 2 proefritten maken en besluiten welke je wilt kopen. Er zijn nog wel meer fijne motoren naast deze twee.

De mening van een ander boeit niet.
:stupid

/edit
shit..ander forum.... :^
 
Schijt eraan hebben wat een ander rijd, als jij een honda shadow leuk vind/fijn vind rijden of een bmw f650 moet je dat gewoon kopen, is heel simpel :)
 
ik zou altijd voor de tl gaan. Vanwege het simpele gegeven dat ik mijn benen op een r6 niet binnenboord gevouwen krijg :)
 
Ik was vandaag bij hans van wijk en daar stond een hele mooie tl1000r voor weinig 6700 euro km stand weet ik ff niet
 
Ik zou absoluut een Honda CBR1100XX Super Blackbird (1998) gaan halen..

die probeer ik al een tijdje in mijn favo kleur te krijgen :D Antraciet Mat Grijs
 
Als je een beetje rijervaring hebt, de TLR.
Kan je net op je driewieler wegkomen, dan nog effe de R6 (vergelijkbaar materiaal)

;)
 
ik ga een nieuwe motor aanschaffen maar kan nog nie kiezen zijn totaal verschillend welke zou jij nemen een yamaha r6 uit 99 of een suzuki tl1000r uit 98
:]
Lekker kopen wat je zelf mooi vindt. :9
Doe ik ook altijd en wat een ander ervan vindt trek ik me meestal weinig van aan ;)
Nu heb ik een Yammie xjr 1200 sp uit 97 en een Fazer 1000 model 2002 op 2004 kenteken,overjarig dus.
Maaaaaaaar doe die TL1000r dan maar vinnik ook wel leuk. 8-)
 
Ehm.. 2 piter altijd boven een 4pitter :)
alhoewel ik niet dood gevonden wil worden op iets met zoveel plastic, maar dat is een persoonlijk mening.. net zoals bijna alles ;)
 
als je wilt sturen de r6.
als je wilt genieten de TL
als je geluid en power wil de TL
als je net als iedereen wil zijn de r6
beslis gewoon zelf.
succes
 
Begrijp niet echt wat er mis is met een R6... R6 doen!!! R6 is gewoon een plaatje om te zien ;)

Gewoon proefrijden dus en doen wat je zelf wil. Niet naar anderen luisteren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan