welke bike?

bilios

Rookie
15 sep 2003
25
0
kloetinge
ey,

Ik ben van plan om een motor 25kw te kopen maar ik weet echt nie welke. Weten jullie nog een mooie sport bike ter waarde van max.12.000
 
Volgens mij kan je voor 12000 eurootjesss wel een nieuwe 600cc kopen. Neem dan een kawa ZX-6R. Die kan je op 25kW af laten leveren. Haal die er weer uit na 2 jaar en je hebt weer een brute fiets 8-)
 
Maar effe onder ons he, is het niet verstandig om als onervaren motorrijder, eerst iets minder geld uit te geven. De kans dat je hem een keer de grond laat zien van dichtbij is dan wel iets groter, dan een paar jaar verder...
 
Tja, een Duc is toch ook een 2 cilinder. Die heeft ongeveer dezelfde rijeigenschappen als een chopper, dus de overstap is niet groot kan ik me zo voorstellen...
 
wou ook eerst een chopper nemen, maar dan wil ik er een laten maken. Zo'n custom chopper en dan painten enzo. Maar daar wacht ik nog wel even mee. Die dingen kosten zo'n 60.000 euro
 
zoek voor nu gewoon een sport bike. maar nie al te veel kappen. beetje zoals die buell die is wel gaaf, en nie te veel kappen
 
Volgens mij moeten we Bilios te vriend houden, dat is of een echte motorliefhebber of hij is niet errug arm...
 
Oh, nee hè, weer ene die niet weet wat die met z'n centen moet doen.
Waarom wil je een motor?
Wil je toeren, stunten, racen?
Als je nou voor elk type rijgedrag voor 4000 euro een motor koopt en die volgend jaar tegelijk weer inruilt.
 
hej,

Ik kan jouw niet vatten....12k euri om te beginnen. En dan ook nog twijfelen tussen een sjoppetje en sport!
Wat dachie van her en der eens wat test rijden??
 
tering wat een budget om mee te beginnen (had ik dat ook maar... :( !!
Koop er wat moois van en veel fun :] ermee!
 
Zon matzwarte duc 620 sport das erg gaaf :9~ , kan ook 25kw. Weet niet of ze nog geleverd worden want ducati heeft ze van hun site afgehaald beetje vreemd.

Of anders suzuki sv650s ook erg gaaf :9
 
"denk dat ik een ducati neem",zoals ik et lees klinkt et echt alsof je echt geld MOET uitgeven,of je loopt ons hier te naaien :) als et niet zo is sorry :) of je hebt errug mazzel maar geen verstand van motoren.
 
Koop eerst eens een 600 cc 2e hands dan kun je over 2 jaar
the F-ing bike of your dreams kopen voor wat er overblijft
en je hebt bijgespaart!
Zoals ik je zo inschat moet je toch over twee jaar een nieuwe
kopen...
Kun je die 2e hands nog totall'en ook als het noodlot toe
slaat!

Maar een ideetje (12.000 aan budget!!! Niet slecht!!!!)

veel succes met de keuze
 
ik neem aan dat je al je kleding ed al hebt :? zo niet zou ik daar maar eens mee beginnen ;)
 
nog een vraagie, wat is 25 kw nou precies. en kan je alle motors 25 kw omzetten

Het vermogen is dan een stuk teruggeschroefd, en de motor heeft een lagere topsnelheid en kan minder hard optrekken.
Ik rij zelf ook 25 kW, en ben wel blij dat ik een tweedehands heb gekocht, ik heb em al een keertje op de grond gelegd helaas '( Ik zou idd een proefrit maken op verschillende motoren, dat is echt wel mogelijk (ik heb 't niet gedaan omdat ik mijn motor had voor mijn rijbewijs) En je totale budget zou ik niet gebruiken, je hebt al een erg leuke motor voor de helft van je budget en dan kun je over een jaar of 2 of 4, nog wel een hele nieuwe kopen die niet begrenst is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan