Welke Bridgestone

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZX7RULES

MF veteraan
7 mrt 2005
12.815
0
LEEUWARDEN
Hallo ik moet bijna weer een nieuwe achter band onder mijn zx7r. ;(
Maar moet ik er weer een 010 onder laten zetten of de 012/014.
Voorop laat ik de 010 zitten.
bvd voor de reacties.
 
Ik laat straks, als mijn motor weer klaar is, een Bridgestone BT014 achterband om mijn motor zetten. Hoor daar wel goeie ervaringen over, voor heb ik al een BT014 over en daar heb ik tot dusver geen klachten over :) .
 
Voor heb ik een 012 (120/70) en achter een 020 (180/55)... combineert prima op een gixxer :)
 
POWER RULES!!!

full


:Z
 
Ik heb op mijn ZX7R achter een BT010 liggen. Voor heb ik een BT012. Dit omdat de vorige voorband (010) vervangen moest worden maar de 010 niet meer leverbaar is (maar misschien heeft een motorzaak er nog een in een stoffig hoekje liggen als je perse een 010 wil) en de 014 (toen) nog niet leverbaar.

Met de 012 voor wordt hij wel een stuk nerveuser maar plakt beter maar geeft niet aan wanneer je de max. hellingshoek bereikt, die haal je van de 012 nooit i.c.m. de 010 achter, die is eerder aan z'n max. Hij slijt echter net zo vervelend als de 010 (schoepen)

Ik twijfelde voor de volgende set tussen de Dunlop (208) en de Pilot power. Op de motorbeurs langs alle fabrikanten geweest en die hadden allemaal een mooi praatje. De Bandenman vertelde me echter dat de Pilot power met kop en schouders boven de rest uit steekt. (En hij kan het weten, hij vertegenwoordigt alle merken)

Pilot power zou ik denken dus. (Laat even weten hoe ze het onder de ZX7R doen als je besluit voor de Michelin gaat.)

Succes!
 
Mijns inziens is de BT014 de opvolger van de BT010, die inderdaad niet meer leverbaar is. :? Ik heb nu ook BT014's, zowel voor als achter en die bevallen inderdaad beter dan de BT010's. Die sleten wel erg hard IMHO, en de voorband sleet inderdaad niet gelijkmatig.
 
Heb ook voorheen de BT010/12 gehad maar heb er gister BT020 onder laten zetten. Zijn wat harder en slijten waarschijnlijk wat minder hard. Het maximale haal ik er toch niet uit :)

Ben benieuwd, heb er net pas 20 km op zitten!
 
Ik heb op mijn ZX7R achter een BT010 liggen. Voor heb ik een BT012. Dit omdat de vorige voorband (010) vervangen moest worden maar de 010 niet meer leverbaar is (maar misschien heeft een motorzaak er nog een in een stoffig hoekje liggen als je perse een 010 wil) en de 014 (toen) nog niet leverbaar.

Met de 012 voor wordt hij wel een stuk nerveuser maar plakt beter maar geeft niet aan wanneer je de max. hellingshoek bereikt, die haal je van de 012 nooit i.c.m. de 010 achter, die is eerder aan z'n max. Hij slijt echter net zo vervelend als de 010 (schoepen)

Ik twijfelde voor de volgende set tussen de Dunlop (208) en de Pilot power. Op de motorbeurs langs alle fabrikanten geweest en die hadden allemaal een mooi praatje. De Bandenman vertelde me echter dat de Pilot power met kop en schouders boven de rest uit steekt. (En hij kan het weten, hij vertegenwoordigt alle merken)

Pilot power zou ik denken dus. (Laat even weten hoe ze het onder de ZX7R doen als je besluit voor de Michelin gaat.)

Succes!



Je brengt me wel aan het twijfelen DE PILOT POWER lijkt me ook wel wat.
Maar 365 a 380 euro voor een setje is wel veel geld voor een huis vader.
Het is bijna weer Mei dus vakantie geld *D .

Graag wat reacties van pilot power rijders.
 
Sinds een week BT 014's op m'n TRX.
Eerste indruk: stuurt lichter dan de BT 010, goede grip.

Ben er blij mee!
 
ik rij door alle seizoenen heen en kheb daarom ook voor bt020 gekozen vanwege de Dual Compound hard in het midden voor de saaie snelweg :Z en zacht aan de randen voor de leuke B wegen })
 
ik zou zeggen PIRELLI DIABLO, die bevielen mij nog het beste,

ik heb nu dunlop 208 (208rr voor)
deze blijven ook goed plakken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan