Welke Bridgestone

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja, en nu ?

Ik moet ook iets nieuws onder de cbr 600 F, Michelin Pilot sport beviel prima, maar krijg nu de daiblo (achter 0 aanbevolen.

Prijs gelijk ? € 195 )

Zeg eht eens. Ik denk voor dechange de diablo ??
ga voor een leuke tour naar Cannes. Suggesties ??
 
Ja,en nu............ik twijfel nog steeds. |(



180 55 17 /of 190 50 17 standaard....... ;(
 
Laatst bewerkt:
Ga voor de Pilot Power...duurder maar veel meer kilometers, heb er 7000 gedaan ùet een achterband terwijl een BT014 op 3700 km totaal weg was

en pak maar 180, beetje goedkoper, rijdt lekkerder
 
Ja,en nu............ik twijfel nog steeds. |(


180 55 17 /of 190 50 17 standaard....... ;(

De 180 stuurt iets makkelijker in omdat ie smaller is, dus dat is vooral bij zwaardere motorfietsen beter. Op de race rijdt bijna iedereen op 180. Ik reed met m'n SP1 (200kg) eerst altijd met 190 en heb daarna 180 geprobeerd. De chicanes waren veel makkelijker en sneller te nemen.
Met de R1 (170kg) merk ik geen verschil tussen de 180-er en 190-er band. Als ik alleen op straat zou rijden zou ik gewoon de 190-er blijven gebruiken.
 
Lees de eindresultaten van een heel recente supersportbandentest door het Duitse 'Motorrad':
http://www.motorradonline.de/static/specials/ReifenSpezial/Reifentest2005/img/kriterien.html (www.motorradonline.de/static/specials/ReifenSpezial/Reifentest2005/img/kriterien.html)
 
Lees de eindresultaten van een heel recente supersportbandentest door het Duitse 'Motorrad':
http://www.motorradonline.de/static/specials/ReifenSpezial/Reifentest2005/img/kriterien.html (www.motorradonline.de/static/specials/ReifenSpezial/Reifentest2005/img/kriterien.html)




:}
 
Tussen een Macadam (pure toerband) en een BT014 (sport) zit anders een WERELD van verschil.....Twee totaal verschillende banden.

Da's hetzelfde als een Ferrari vergelijken met een bestelbus.....
 
.

full


heb ook een nieuwe brigdestone
 
ik snap t niet met mn bt 020 krijg ik me knie ook wel op de grond hoor. en daar doe je heerlijk lang mee.

moet zeggen dat t wel steeds spannend is. maar als t makkelijk is is t ook niet leuk meer :X

en zijn veeeeeeel goedkoper. 110 euro voor een voorband en 130 voor een achter incl er onder zetten meen ik uit me hoofd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan