Welke brikkers zijn er?

Hoi,

Het is gelukt! Jveg heeft afgedaan, Cecotto voor in de plaats gekomen. Brik is niet gewijzigd, nog steeds de GSX750ES uit 1983. Olieverbruik onveranderd 1:1000.

Ja, Ik weet dat Cecotto Yamaha reed, en mijn fiets een Soes. Maar Yamaha maakt geen GSX-en .. :)

cu,
John
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Het is gelukt! Jveg heeft afgedaan, Cecotto voor in de plaats gekomen. Brik is niet gewijzigd, nog steeds de GSX750ES uit 1983. Olieverbruik onveranderd 1:1000.

Ja, Ik weet dat Cecotto Yamaha reed, en mijn fiets een Soes. Maar Yamaha maakt geen GSX-en .. :)
Je stond al in de lijst de lijsten, maar welkom in je nieuwe identiteit :)
 
Thanks Dafoo :} Supersnel.

Ik denk, ik kellie me eens om. Cecotto is wat makkelijker te onthouden.
En die bijnaam heb ik omdat ik heeeeeeel vroeger mijn Kreidler het platst door de bocht kreeg, omdat ik met 2 voeten mijn trappers omhoog hield 8-)
 
Eehh... niet alleen een ouwe CX500C (1981)
maar ook nog een ouwe cx500C (1978) met zijpancombi.

kunnen er ook nog mensen mee die niet forumlid zijn ( ivm geen internet)?
iemand met een ouwe Honda CX500C op gas en nog iemand van de XS club van de onderdelen bank?
(is mischien wel handig voor de xs rijders onder ons)
 
Yep, "zorg dat je motor in orde is, de organisatie" (hihi)


Fijne opmerking tussen de brikken. Wanneer is een brik in orde :?

Wanneer je eigen brik de toer niet haalt |( , als ie onderweg blijft hangen '( of als ie alleeen af en toe uitvalt em met wat vertraging weer verder kan :]
 
Op donderdag 13 juni 2002 21:49 schreef BM Werner het volgende:Fijne opmerking tussen de brikken. Wanneer is een brik in orde :?
Deze gevleugelde opmerking door Petophetnet is naar aanleiding van een 5 landenrit die we ooit gemaakt hebben, georganiseerd door degene met die CX op LPG. Dat was een van de organisatoren die in de voorbereidende brief schreef: "Zorg dat je motor in orde is". Toen we aankwamen op de verzamelplaats ( het huis van die organisator ) moesten we eerst méér dan een uur wachten omdat'ie nog niet klaar was met inpakken en opladen. De eerste motor die uitviel tijdens die rit,was zijn eigen motor .....na nog geen 50 km !!!!!! Er was straalzand vanuit z'n tank in z'n sproeiers terecht gekomen en daar stonden we. Toen dat opgelost was, bleek aan het eind van de middag ook nog eens dat z'n kleppendeksels zo lekten dat hij elke keer olie bij moest vullen en iedereen die achter hem had gereden zat onder een oliewaas.
Sindsdien dus een veel gebruikte opmerking als we ergens naar toe gaan.
( direct weer waargemaakt door Petophetnet op weg naar Drachten dragraces vorig jaar, waar hij met z'n zijspancombi stil kwam te staan langs de weg in de stromende regen, zonder olie in z'n cardan |( :+ )
 
Deze gevleugelde opmerking door Petophetnet is naar aanleiding van een 5 landenrit die we ooit gemaakt hebben, georganiseerd door degene met die CX op LPG. Dat was een van de organisatoren die in de voorbereidende brief schreef: "Zorg dat je motor in orde is". Toen we aankwamen op de verzamelplaats ( het huis van die organisator ) moesten we eerst méér dan een uur wachten omdat'ie nog niet klaar was met inpakken en opladen. De eerste motor die uitviel tijdens die rit,was zijn eigen motor .....na nog geen 50 km !!!!!! Er was straalzand vanuit z'n tank in z'n sproeiers terecht gekomen en daar stonden we. Toen dat opgelost was, bleek aan het eind van de middag ook nog eens dat z'n kleppendeksels zo lekten dat hij elke keer olie bij moest vullen en iedereen die achter hem had gereden zat onder een oliewaas.
Sindsdien dus een veel gebruikte opmerking als we ergens naar toe gaan.
( direct weer waargemaakt door Petophetnet op weg naar Drachten dragraces vorig jaar, waar hij met z'n zijspancombi stil kwam te staan langs de weg in de stromende regen, zonder olie in z'n cardan |( :+ )

ehh, yep, dat klopt. Cardan was een beetje
weggesmolten.

het is mischien best leuk om die 5 landen rit nog een keer te rijden, zeker dat enorme grote stuk door Frankrijk. :+

(sorry dit is allemaal off-toppic).
 
Als GTR1000 rijder kan ik me denk ik nog net bij de brikkerijders scharen........Toch een tachtigerjaren fiets.('89)
 
Of: "als je brik in orde is, is het goed, maar als we onderweg stil komen te staan is het ook niet zo erg" :P
 
Ik begin al vast met duwen, mischien ben ik dan op tijd,want mijn brik lijkt niet gerepareerd te willen worden :r
De bak komt deze week hopelijk wel los |(
 
Mag ik er ook nog bij met mijn motor.
Ik heb een Honda CB 400-F uit 1975.
Het is een brik in hart en nieren.

plaatje
 
ehh, yep, dat klopt. Cardan was een beetje
weggesmolten.

het is mischien best leuk om die 5 landen rit nog een keer te rijden, zeker dat enorme grote stuk door Frankrijk. :+

(sorry dit is allemaal off-toppic).
en dat in die regen ??? ik kom die nattigheid van die regen nog steeds overal tegen })
was urrug nat en toch verbrand zijn die dag, rara hoe kan dat ;)
 
Ja die C doet het nog (maar niet echt supergoed).
Het is een C-100, die heeft gewoon 50cc maar wel stoterstangen ipv distributieketting.

He sjaap ik ben er weer, het was toch wel moeilijk om op het forrum te blijven en om met school bezig te zijn. Maar ik heb het jaartje gewoon weer gehaald, en volgend jaar stagelopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan