Welke BV had JIJ op je examen

Remproef net niet gehaald.

Eeh alleen de eerste keer remmen niet gehaald of alle twee keren niet gehaald? en dus gezakt?

Is er trouwens wel iemand die twee keer een oefening verkeerd heeft gedaan en toch geslaagd is?
 
Ik "moet", pardon "mag" de 24 ste afrijden....
Daarom de intresse in de bv van anderen
 
Je moet er drie van de vier voldoende doen.

Ik heb op www.cbr.nl gekeken, en daar staat dat je 4 oefeningen moet doenen dit met een positief resultaat moet afronden. Staat niet bij dat je drie van de 4 goed moet/mag hebben.

Grrr instructeur is met vakantie, anders had ik die ff gevr,.
 
Remproef
Achtje
Cirkels
Slalom (2x)

Ik heb overigens afgelopen december 5 uur lang de nieuwe verrichtingen getest.
Ik mocht namelijk mee met 2 instructeurs van de rijschool en diende als "proefkonijn" :}
Ik moet zeggen dat ze best wel meevielen, de snelle slalom is heerlijk (minimaal 30km p/u in de tweede of derde versnelling) De slalom met 2 stops is ook wel te doen, vanuit stilstand wegrijden uit een parkeervak op een denkbeeldige rijbaan van 3m breed kom je in de praktijk ook regelmatig tegen, denk aan vanuit stilstand een smalle straat inrijden, uitwijkproef geweldig, ik mocht het tempo langzaam opbouwen tot de snelheid van 50km p/u bereikt was (zelfs harder is het nog goed te doen).
Alleen het verschil tussen een remproef en noodstop is niet echt duidelijk, behalve dan dat je met de noodstop direct moet ontkoppelen en niet in zijn eerste versnelling hoeft te staan als je tot stilstand bent gekomen.
Precisiestop is ook niet moeilijk even oefenen.
De langzame slalom is de enige oefening die ik echt lastig vond, als je deze niet goed inzet bij de eerste pylon, kom je verder niet meer uit.

En ik was iemand die met de huidige verrichtingen grote moeite heeft gehad en het asfalt diverse malen van dichtbij bekeken heeft. Ik zag dus best tegen de nieuwe verrichtingen op, mocht ik mijn rijbewijs niet halen voor 1 april.
Gelukkig ben ik inmiddels geslaagd. :)
 
er moeten 4 verrichtingen gedaan worden, nou verteld iemand hier in dit topic dat je van de 4 maar 3 voldoende hoeft te hebben?

Ik heb op www.cbr.nl gekeken en daar staat dat je 4 verrichtingen met een positief resultaat moet doen
 
Mijn instructeur vertelde me ook dat je er 3 van de 4 goed moet hebben, en dat je voor alles een her krijgt. Dus 4 x 2 pogingen = 8 pogingen, en daarvan moet je er 3 goed hebben. Of te wel 37,5%.

Mijn bv:

3 cirkeltjes
halve draai
stapvoetsrijden
remproef
 
remproef
achtje
3 cirkeltjes
en lopend parkeervak in
 
- Halve Draai
- Achtje
- Stapvoets Rijden
- Remproef

Was 11-10-2003.. Maar hou wou jij een patroon ontdekken? Er zijn ook zo heel veel mogelijkheden :X Het enige dat ik zie is dat de remproef bijna altijd wordt gedaan, daarna vaak een achtje en slalom en dan de rest..
 
Eeh alleen de eerste keer remmen niet gehaald of alle twee keren niet gehaald? en dus gezakt?

Is er trouwens wel iemand die twee keer een oefening verkeerd heeft gedaan en toch geslaagd is?

Allebei de keren niet gehaald, maar je hoeft er maar 3 van de 4 voldoende af te sluiten.
Vanaf 1 april dit jaar veranderen de regels voor bijzondere verrichtingen, je moet er volgens mij nu 7 doen waarvan er 4 goed moeten zijn.
 
Was 11-10-2003.. Maar hou wou jij een patroon ontdekken? Er zijn ook zo heel veel mogelijkheden :X Het enige dat ik zie is dat de remproef bijna altijd wordt gedaan, daarna vaak een achtje en slalom en dan de rest..

Is ook moeilijk, maar wel leuk om allemaal te lezen.
 
8-tje die je zo ruim mocht nemen als je wilde. Heb in 3 lessen op de Antillen mijn rijbewijs gehaald. Je kon toen nog voor 300,- piek (inclusief overschrijving in Nederland) het begeerde papiertje halen. :+

Heb in Nederland extra lessen genomen voor bijzondere verrichtingen etc. en een aantal rijvaardigheidstrainingen gevolgd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan