Welke CB brikker helpt mij aan parts?

kndw

Die hard MF'er
16 nov 2002
376
0
Tubingen
Omdat iedereen zijn brommer in de revival gooit, wil ik niet achterblijven en op een lelijk eendje rijden. Daarom zoek ik iemand die een setje mooie spaakwielen (CB350) heeft met/zonder banden, dat maakt niet uit én een goed droog CB 400 blok.

In dit brikkersparadise moet toch wel iemand zijn die me kan helpen? :?
 
Omdat iedereen zijn brommer in de revival gooit, wil ik niet achterblijven en op een lelijk eendje rijden. Daarom zoek ik iemand die een setje mooie spaakwielen (CB350) heeft met/zonder banden, dat maakt niet uit én een goed droog CB 400 blok.

In dit brikkersparadise moet toch wel iemand zijn die me kan helpen? :?

Ik heb nog wel wat in de aanbieding...maar dat zul je wel niet bedoelen, met deze oproep...


[me]4-tje zegt: zie mijn signature }) [/me]
 
nou... stèl dat dat blokje mooi droog is, goed loopt (niets raars; tikken, schuren en netjes doortrekt in toeren) en je het er onder vandaan wilt trekken, dan kopo ik het graag!

Maar ik denk dat je dat niet doet!
 
Ze is te mooi van zichzelf om uit elkaar te trekken 2be honnest.
Voor alleen een paar wielen en een blok zul je ook geen € 750 over hebben I guess.
Helemaal in tip top shape. Als het heel erg heet is zweet ze net als jij en ik, is CB-eigen, is mij verteld.....dus..... *D
 
Eerlijk gezegd is dat nèt boven mijn budget. Hoewel ik er best iets voor over heb. Ik heb iemand gevonden die een blok heeft (300e) en wielen (? e) waarschijnlijk in de staat die ik ze wil hebben, maar dat is in bergen op zoom en ik woon in amersfoort én die persoon neemt de telefoon niet op... dus ik weet niet of dat het wordt. Ik dacht hier nog maar eens een balletje op te gooien.
 
Heb even niets over de hand, ben wel bezig met een blok opknappen, maar anders moet je eens kijken wat ze zoal in Duitsland aanbieden. Komt vaak erg leuk spul aan
 
Op e-bay? daar kan ik de weg nooit vinden, maar ik ga het nú proberen...
 
hier staan nog een paar wielen
ken die gozer wel heeft misschien ook nog wel een blok wat in orde is
http://motor.2dehands.nl/markt/motor_access/velgen/5992599.html?q=wielen
full
 
Toppie! Die wielen, bedoel ik. Ik heb gemaild, weet niet of de CB man mijn bod aanvaardt... :?

Blok heb ik inmiddels. Heb ik helemaal voor naar hengelo gereden, maar dan heb ik ook wat. Hoop ik. Eerst gaat de vieze verf van het blok en dan ga ik het polijsten en dan, uiteindelijk :]
 
Zo, ik ben voorzien van alles wat ik nodig had!
Ik heb net de nieuwe wielen gekocht (die hierboven ergens te zien zijn). Was bij de CB man ergens bij zutphen, hij heeft er zelfs banden omheen gelegd en de wielen uitgebalanceerd... wat een service!

bijna weer :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan