Welke CBR wordt het.....

Bronco

MF veteraan
23 feb 2002
2.793
99
Rotterdam
Hallo MF bezoekers....

Ik ben al een geruime tijd op zoek naar een mooie Honda CBR. Nu heb ik er twee op het oog, en kan wel wat doorslaggevend advies gebruiken.
Het gaat namelijk om de volgende motoren:

-Een Zwart/Grijze CBR uit '97 met 12000 Km op de teller voor € 7490
-Een Zwart/Bronze CBR uit '98 met 11500 Km op de teller voor €7250.

Mijn hart gaat eigenlijk iets meer uit naar de Zwart/Grijze, maar deze is net even iets duurder terwijl hij toch een jaartje ouder is.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/1408/3c96c9f327e8e53f54097246170b54b9 (cbr.jpg)​
 
Heb van beiden moteren een foto meegestuurd, maar hij plaket ze er als attachment bij???
 
De Zwart / grijze is wel veel en veel mooier natuurlijk. Ik zou zelf voor de mooie gaan, je zal nooit helemaal tevreden zijn met die andere omdat je liever de mooie wilt. :]


Succes met je keuze!!
 
misc.php


Zie ook de http://80.247.200.18/forum/faq.php (FAQ) of quote mijn post effe, kan je het ook zien.
 
Zwart Grijs vind ik mooier... is misschien wel een jaartje ouder, maar boeie toch? ze hebben ongeveer hetzelfde gelopen.. en die 200 euro.. koop gewoon wat je zelf het mooiste vind, straks koop je een die goedkoper of net 12 maanden (of minder) nieuwer is, maar vind je 'm helemaal niet mooi.... je moet natuurlijk wel verliefd zijn op de motor die je koopt! Je vind zelf de zwart grijze ook mooier,dan zou ik voor die gaan!
 
Hallo MF bezoekers....

Ik ben al een geruime tijd op zoek naar een mooie Honda CBR. Nu heb ik er twee op het oog, en kan wel wat doorslaggevend advies gebruiken.
Het gaat namelijk om de volgende motoren:

-Een Zwart/Grijze CBR uit '97 met 12000 Km op de teller voor € 7490
-Een Zwart/Bronze CBR uit '98 met 11500 Km op de teller voor €7250.

Mijn hart gaat eigenlijk iets meer uit naar de Zwart/Grijze, maar deze is net even iets duurder terwijl hij toch een jaartje ouder is.

De motoren verschillen niet veel van elkaar dus koop je gewoon maar de fiets die jij het mooist vind. Anders zit je dadelijk maar van had ik toch maar die andere genomen. :] :]
 
Gewoon degene kopen die je het mooist vind. Anders krijg je misschien spijt. "Had ik toch maar die andere genomen '( "
 
Al gezegd misschien, maar die grijs/zwarte klerstelling is :9~

(Al heb ik persoonlijk liever 300 cc meer ;) )
 
Echt 2 mooie bikes.
Mijn smaak gaat uit naar die rode. 8-)
Mag er wel graag een kleurtje in zien.

Heb er zelf net 1 gekocht.
Ach weet je wat. plaats de foto nog wel effe.
misc.php

Is wel een '95.
Dus zoals je ziet gaat mijn voorkeur uit naar een beetje kleur.
Maar ik zou het dus echt niet laten voor dat beetje verschil.
Daar krijg je dus echt wel spijt van. ;)
En 600cc is mijn inziens snel genoeg.
Maar dat komt misschien omdat ik nog een newbie ben met motorrijden (1e seizoen).
Succes met het kiezen en we horen het wel wat het wordt.
 
Bedankt allemaal voor de reakties, heb een besluit gemaakt. Heb een afspraak gemaakt voor een proefrit op de zwart/grijze fiets :] ....hopen dat het bevalt
 
Ik heb ook getwijfeld aan zo'n zwart-Grijze CBR600.
Maar toen ik er langer naar keek vondt ik hem een beetje saai worden.
Dus vergelijk ze goed en koop de gene die je mooi vindt.

Hou trouwens ook rekening met de staat van banden, ketting, tandwielen, schade enz.....
 
Heeej...nognietingebruik, ik vernam hier ergens in het forum dat je twee meter bent en een CBR bezit. Is het een beetje te doen op die fiets met name de "beenruimte"? Ben zelf namelijk 1.95m, en ben namelijk zo bang dat je zo opgekrult op die motor komt te zitten waardoor het bedienen van de schakelpook/achterrem zo klote gaat
 
Rij nu twee en een half jaar motor heb twee CBR'en gehad en heb genoeg ruimte dus...


heb er een keer 5000 km in twee weken mee gereden naar italie....
en afgezien van een houten achterkant en het vele tanken gewoon perfect
thumbsup.gif


Gewoon een lekkere sportieve fiets kan er niks anders van maken.

het enige dat ik mis is wat trekkracht helemaal onderin(maar ja wat wil je met een 600)
 
Gewoon kopen wat je mooi vind, is toch niet
zo moeilijk :?

Je gaat toch ook geen rode ferrari kopen omdat
iedereen die mooier vindt maar zelf
liever een gele had gehad..

Anyway, zie zwart-grijze vind ik het stoerst 8-)

Succes ermee! :)
 
Ik vind die brons/zwarte mooier maar smaken verschillen :) . Niet dat je het idee krijgt dat iedereen die zwart/grijze mooier vind.
 
De keuze is me al makkelijker gemaakt, ben een
zwart/grijze tegen het lijf gelopen, ook een uit 97 met 8500 miles op de teller voor €6600 :) .....scheelt nogal wat...
 
Terug
Bovenaan Onderaan