welke combinatie rijden jullie?

kawa Z 1300

MF veteraan
15 dec 2004
3.959
3.362
Brabant
Ik heb een Kawasaki Z 1300 uit 1981 die in 1995 kompleet is gerestaureerd en sindsdien hangt er ook een watsonian bakkie aan :9~
De Bak is door en clublid (nvz) zeer netjes aangebouwd met een zelfgemaakt subframe en de motorfiets is niet aangepast (alleen voor en achtervering aangepast) maar heeft dus nog gewoon de telescoopvork. (goed voor de spierballen).
enige minpuntje is dat gewicht van de kawa erg hoog is en ook nog met een hoog zwaartepunt dus het bakje komt redelijk snel omhoog.
maar aan de andere kant kan je zo je vrouw ook nog eens pesten als ze in het bakkie zit :}
ow ja ik ben lid van de nvz

Ja nog een detail, sinds de restauratie nog geen 10.000 km gereden, schandalig he en eigenlijk zonde maar ja teveel hobbys teveel werk te weinig tijd :(

nou ik heb even drie foto's hier onderaan toegevoegd en hoop dat het goed gegaan is.

Zijn er nu maar zo weinig zijspanners hier???????????????????????????????
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat je bij het doorlezen van een paar topics al zelf
te weten komt wie wat rijdt.
zelf rij ik een oud gebakkie uit rusland.
m'n foto ( de enige die ik heb) staat al her en der op MF te zien..
 
Ik heb een Kawasaki Z 1300 uit 1981 die in 1995 kompleet is gerestaureerd en sindsdien hangt er ook een watsonian bakkie aan :9~
Ikke een honda cb400f uit 1978 die compleet niet is gereviseerd (best gaar zelfs O-) ) en aan m'n muur hangt een velorex spannetje (uit '75 ofzo). :9~

(de bedoeling is om maart-april een rijdende combinatie ervan te hebben gemaakt)
 
Momenteel heb ik helemaal nix! Niemendal! Nada! '(


Ik had een Suzuki GSX1300R - EML Speed 2000 en als alles meezit rij ik vanaf begin maart op Hayabusa met EML GT2001... :}
 
Ik heb ook een rus, maar 'k rij momenteel niet want hijziet er nu zo uit:

full


groet
 
Ik heb ook een rus, maar 'k rij momenteel niet want hijziet er nu zo uit:

(Afbeelding)

groet

u sloopt meer dan mij lief is.
overigens mijn guzzi verkeert op wat wezelijke details na ongeveer in de zelfde staat.
wel zit de tank er nog op maar dat kosten een robbertje vechten met halflive anders was de tank er ook af 8-)
 
Slopen lukt wel ... nou nog terug in mekaar zien te krijgen ;)

Nee, ik heb vertrouwen, het komt allemaal weer goed. Mijn tank(-s) liggen achter het frame op de grond, maar zijn beiden rijp voor de oudijzerbak. Gelukkig heb ik een deal kunnen maken met slijtboutje, en kan ik binnenkort gaan proberen een Ural-tank te monteren. Zodoende gaat het kenteken toch nog kloppen, waant daarop staat letterlijk: "Merk: Ural/Dnepr Type: 11"

Groeten
 
Heer braojer is lekker bezig....
Ben overigens ook zeer benieuwd naar de Kawa 1300 met aanhangsel.
Ik rij zelf een 73 CB750 met aan omgebouwde ural bak.
 
Dank u, dank u, ... ik wordt weer geinspireerd ...
full


Vanavond ff linker cylinder en kop gemonteerd


Met overvloed aan vloeibare pakking natuurlijk!!!
 
goed spul he, die vloeibare pakking, ik neem dat spul atijd mee op vakantie, samen met tape en tie-ribs..
 
Heer braojer is lekker bezig....
Ben overigens ook zeer benieuwd naar de Kawa 1300 met aanhangsel.
Ik rij zelf een 73 CB750 met aan omgebouwde ural bak.

nou hier heb je drie fototjes nummer1 detail subframe en bevestigingspunten.
full
 
Laatst bewerkt:
Zie daar, de geboorte van een zijspancombinatie. Mooi, ik kan niet anders zeggen.
En prettig dat er weer eens wat anders dan een foto van een rus of een italiaan te zien is.

Hulde en lof is uw deel.........
 
Dat ziet er toppie uit hoor :} :} :}

Alleen effe [imgatt*] zonder * in je tekstvak typen, en je plaatje komt in je tekst te staan :+ ('kheb 't nie van mezelf, maar van de mede zijspanners geleerd ...)

Groeten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan